Caved In (2006)

Sciencefiction / Avontuur

geregisseerd door Richard Pepin
met Christopher Atkins, Colm Meaney en Angela Featherstone

Vermomd als op en top avonturiers, leiden een paar kunstdieven onbewust een groep rijke toeristen, die op expeditie zijn, naar een verlaten zoutmijn. Ze zijn overal op voorbereid, behalve op die ene slinkse moordenaar: een zich reeds lang verborgen houdend en dood gewaand organisme.

avatar van nickvanzutphen
Het verhaal lijkt een beetje op Deep Rising (dieven, monsterachtig wezen op hun pad) , Maar het is een direct-to-video dus zullen de SE niet erg goed zijn.

Erg slechte film... Lachwekkend slecht eigenlijk. Als je zou zeggen dat het een parodie is, zou je het ook geloven!

Als er iemand is die'em heeft weten af te kijken, petje af. Want mij is het namelijk niet gelukt.

Absoluut B-kwaliteit. De "special effects" zijn echt niet om aan te zien. Verhaal is simpel. Verfilming is simpel. Acteerprestaties zijn ver beneden peil kortom niet het kijken waard. Ik heb hem wel afgekeken bij gebrek aan beter...

Totale verspilling van mij tijd, ben erg trost dat ik hem nog heb afgekeken, was te lui om op te staan denk ik..
Alles wat er maar slecht kan zijn aan een film heeft deze in zijn pakket. Slecht acteerwerk (vooral onze grote boef hanz), slechte special effects, slechte verhaallijn, onzinnige details, etc etc.. Niet kijken dus!

avatar van fotzenbikkel
Het is mij zowaar gelukt om deze film af te kijken. Op zich wel een prestatie, want we hebben het hier over een ondermaatse B-film!

Omdat ik nog veel slechtere films heb gezien een magere 2*

avatar van dartviper
Na het zien van de reuze kever direct eraf gedaan was me allemaal een beetje teveel!

Niet dat ik het eng vondt maar omdat het toch echt niks is en dat je bij voorhand al weet dat het een verspilling van je tijd is.

avatar van moviefreak#1
Helemaal nog niet zo verkeerd. Prima vermaak maar één ding zat me wel dwars. Een groep misdadigers achterna gezeten door monsters kan soms echt leuk zijn (Deep Rising) maar waarom die hele familie Was het niet veel leuker geweest als die op en top zwaar irritante kinderen van de hoofdrolspeler gewoon weg waren gebleven ? Ik denk van wel.

Dus een halfje eraf voor die vreselijke kinderen en dan houden we 2* over.

Wat een verschrikkelijk slechte B-film is dit. Slecht geacteerd en de special effects zijn diep droevig. Desondanks vind ik hem niet saai of langdradig, dus da's weer een plusje. Het einde van de film slaat ook werkelijk nergens op. Monsters gedood, dus laat de boel de boel en we gaan lekker op vakantie! Kortom: beter mijden deze film. Toch 1,5 ster voor de goed gecaste en (te) veel gebruikte gil van het meisjeskind.

Saaie vaak al voorkomende film, de beestjes zijn heerlijk.
Dat maakt deze film nog net op 1,5*

Inderdaad een echte "B" film al heb ik veel slechtere gezien in dit genre. De beestjes zijn best leuk gemaakt, sommige mensen hebben lelijkere huisdieren. Tja, als je wilt weten waarom kinderen tegenwoordig zo schreeuwen moet je deze film kijken, ha,ha. Ach het verhaal is nog wel leuk en daarom zullen we mild zijn. 2 sterren.

avatar van divx1977
ik vond het een best goede film niet echt super maar gewoon goed

avatar van BlueJudaskiss
Vijf sterren, toe maar...

avatar van SaNDuTjE
Dan vraag ik me af welke Caved In jij gezien hebt...

avatar van Justinvdk
Vond de film nog best vermakelijk eerlijk gezegd. Alleen tja, die kevers zagen er niet uit.

avatar van Vascago
Ik heb de film nog niet gezien, maar als ik de reacties zo lees (die slechte recensies maken me trouwens alleen maar extra nieuwsgierig ) dan kan ik me nauwelijks voorstellen dat deze film gemaakt is met een budget van 15 miljoen dollar.
Het plot lijkt meer op een film van The Asylum van 500.000 dollar ofzo.

avatar van xxERWINxx
Redelijke film, kevers waren nog niet eens zo slecht gemaakt en het verhaal ging ook nog wel.
Best spannend als ze in de grotten zitten, alleen het gekrijs van 1 van de meiden ergerde ik me aan, verpestte de film wel een beetje.
Voor de rest wel aardig.