The Beautiful Blonde from Bashful Bend (1949)

Komedie / Western

geregisseerd door Preston Sturges
met Betty Grable, Cesar Romero en Rudy Vallee

Winifred 'Freddie' Jones (Betty Grable) is een saloonzangeres, die erop los schiet als haar vriendje Blackie Jobero (Cesar Romero) haar bedriegt. Helaas staat deze keer rechter Alfalfa J. O'Toole in de weg, waarna Freddie vlucht naar het kleine plaatsje Bashful Bend. Daar aangekomen wordt zij aangezien voor de nieuwe schooljuffrouw, die de ouders in het stadje voor hun kinderen hebben laten overkomen. In haar nieuwe identiteit maakt Freddie tevens de rijke bankier Charles Hingelman (Rudy Vallee) het hof, die eigenaar is van een rijke goudmijn.

avatar van movie acteurs
Best grappige komedie/western. Weinig speciaals en ook niet echt bekend maar alsnog is het wel een aardig filmpje. 3,0.