Stuart Little 3: Call of the Wild (2005)

Animatie / Familie

geregisseerd door Audu Paden
met de stemmen van Michael J. Fox, Geena Davis en Hugh Laurie

De familie Little gaat kamperen in de wildernis en George en Stuart melden zich aan bij de padvinders. Stuart ontdekt al gauw dat hij door zijn lengte toch niet zo goed mee kan komen met de groep, maar hij ontmoet hierdoor wel een nieuw vriendje: Reeko. Van Reeko hoort Stuart over het grote beest dat de bossen onveilig maakt. Als Snowbell op een nacht verdwaalt en gevangen wordt door het beest, gaan Stuart en Reeko er samen op uit om Snowbell te redden. Zo wordt onze kleine vriend de grootste held van de vakantie.

Beeld ik me dit in of is deze derde stuart little een volledige tekenfilm en geen gewone film als zijn twee voorgangers?

fantasieboy schreef:

Dat vroeg ik mij nu juist ook af, als je van niet beter weet en alleen de poster van deel 3 bekijkt, zou je haast denken dat het een tekenfilm word.

avatar van stan
Het lijkt me niet egt een leuke film, na de flop van Stuard Little 2 ( in mijn ogen een flop dan ) heb ik hier niet zoveel zin in

Ik hoop dat mn voorspelling niet uit zou komen

Blijkbaar dus een animatie verhaal, blijkt uit volgend artikel:

Stuart Little 3 will be a completely computer-animated, direct-to-video sequel. "People love Stuart, but it would just be too expensive to try it again for the big screen," says producer Lucy Fisher, in an interview with Zap2it.com. "And we do hope to get Michael J. Fox to do the voice again." Michael J. Fox is continuing to provide the voices for characters, including "Magic 7" for an animated television show next year. About Stuart Little 3, Douglas Wick says, "We just got the script and we like it."

teudal
perfect hoor

Jammer hoor. Het is idd een animatiefilm geworden, maar dan niet van deze tijd :S

avatar van CAPIpsv
Zat al te wachten om een derde deel. Maar zat met verbazing te lezen en te kijken dat het een animatiefilm is. Erg jammer. Alhoewel ik hem nog niet gezien heb.

Ben benieuwd dan,,,

CAPIpsv schreef:

Ben benieuwd dan,,,

Ik vind het zelf ook nogal jammer eigenlijk dat het een animatiefilm is geworden. Ben dus niet van plan om het nog te bekijken, hou meer van die live action toestanden eigenlijk.

Ik ga niet eens te moeite nemen om hem te kijken. Erg jammer dat het nu helemaal is getekend het had wel iets speciaals met die mensen en dan zo'n met de computergemaakte muis.

avatar van jumpstylemovie
echt klote , de andere delen waren veel leuker.
deze is heel anders geanimeerd en saai.

avatar van film88888
Heel leuke animatie film, en ik dacht dat deze echt, maar dan wel echt super slecht ging zijn, maar deze viel best mee. Ik dacht dat het getekend was, maar toen ik hem zag. Ik vond het wel super mooi gedaan zo in 3D, en de computer elementen. Een 3,0 toch nog wel verdient.

jammer dat het catoons zijn,voor de rest heel leuk:)

avatar van kanjertje
Matige film.
Niet goed maar zeker niet slecht.
Toch in vergelijking met de laatst nieuw uitgebrachte animatiefilms moet deze wel het onderspit delven.

avatar van valerio2003
leuke animatiefilm,ik heb me heel erg vermaakt en mijn zoontje ook.
hij is natuurlijk wel anders als de vorige twee om dat ie nu getekend is maar ik vind het raar dat sommige hem al een 0,5 geven en hem niet eens gezien hebben.

avatar van tommykonijn
Ik ga hem nu kijken ....

avatar van tommykonijn
Mwah ... Aangezien het gemiddelde en de stemmen leek me dit een 0.5* Film maar het viel toch nog best wel mee, Al moet ik toegeven dat het inderdaad niet Leuk was dat de eerste 2 delen echt geacteerd werden en dit als een 3e deel uitkwam ze hadden dit beter een andere naam kunnen geven bijv. gewoon : Stuart Little : Call of the Wild en er hadden inderdaad sommige stukjes beter gekund, Deze haalt het absoluut niet bij zijn 2 voorgangers. Is Stuart Little 3 nou een Film om van te kotsen ? Nee in mijn ogen is het een aardige Film om eens 1 keer in de 2 jaar te kijken deze zal vooral bij kleinere kinderen in de smaak vallen maar ik vond hem ondanks dat toch niet helemaal geweldig helaas maar Goed het is niet altijd feest.

** (Net geen 2.5*)

avatar van lizzy123
het derde deel is altijd het slechtste ik ga SL deel 3 ook nog kijken maar ik laat de film nog maar ff liggen

ben benieuwd wanneer ze deel 3 gaan uitzenden op rtl of op een andere zender of anders huur ik de film wel bij de bieb gratis en voor niets

avatar van Dark Knight
inderdaad wel klote dat het nu animatie is, hoewel het nog veel slechter had gekund.
2,0**********

avatar van TheLionKingFan
Wat is dit een bagger film.

avatar van ibendb
Ja het is wel een flutfilm.
Dat mensen dit mooi vinden, snap ik niet. Het zou leuker zijn moest het nog live-action/animatie
zou zijn. maar nu ziet alles er lelijk uit.

Dick2008
Wat een foeilijke animatie dit, terwijl dat in deel 1 en 2 juist wel heel mooi is gedaan. En als het nou met de hand was getekend maar nu met computer. Ik snap ook niet goed waarom ze dit nou hebben gedaan. Het zal wel om voort te borduren op voorgaande delen en het budget zal ook wel een rol spelen. Maar wat mij betreft had ze dit beter niet kunnen doen. De stemmen blijven nog wel goed en soms is het verhaal ook nog wel leuk.
Ik heb deze vandaag van Rtl 4 gezien, ondertiteld, wat hebben kleine kinderen daar nou aan? Voor die is dit soort films toch vooral bedoeld. Die zullen wat bewegende plaatjes zien maar de moralistische boodschappen die in de andere twee films ook al zitten, respect, vriendschap, en vervelende figuren die dan maar een afstraffing moeten krijgen, dat werkt toch niet, in hoeverre het wel werkt. Echte tegenvaller dit 1.0.