Big Brother Trouble (2000)

Komedie / Familie

geregisseerd door Ralph E. Portillo
met Dick Van Patten, Bo Hopkins en Mario López

Mitch staat altijd in de schaduw van zijn broer Sean. Met school, maar vooral met voetballen. Alle aandacht is voor Sean en Mitch kan nog zo z'n best doen maar niemand die het ziet. Totdat politiecommissaris Stacey naast de twee broers komt wonen samen met zijn prachtige dochter Gwen. Dat is het begin van big brother trouble.

lowhusky
Slecht! Erg saaie film met een saai verhaal. Niet goed geacteerd en die Mitch was irritant, zeg

avatar van Lavigne
indd saai... zo toevallig dat kleine broertjes op een ouder meisje vallen en dat de grote broer er dan mee doorgaat... verder was die pa een verschrikkelijke stakker :S
en in de tvgids stond zelfs dat: Mario Lopez verliefd is op hetzelfde meisje als zijn broertje... terwijl Mario gewoon de coach was... ?! te dom

us_raider
Ach, dat was gewoon een foutje van die gids, en die scènes met Mitch en z'n vriendjes waren nog best grappig.

Ik vond hem saai en voorspellend. Was zelfs in slaap gevallen en werd wakker bij de aftiteling.

egt een dood saaie film dagt dat het nooit afliep kijk het nooit meer

avatar van Phantasm
Zo slecht vond ik deze niet, ondanks alle negatieve berichten hierboven, leuk om een keertje gezien te hebben.