• 10.953 nieuwsartikelen

Genre: Horror / Drama

Oorsprong: Canada / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Kevin VanHook

Met onder meer: Eric Mabius, Charisma Carpenter en Jeffrey Combs

IMDb beoordeling: 4,0 (823)

Gesproken taal: Engels

Plot Voodoo Moon

"Evil is reborn by the light of the moon."

In het kleine stadje Merrifield weet een demonische kracht bijna de hele bevolking uit te moorden. Zo zijn de jonge Cole en Heather getuige van hoe hun ouders op gruwelijke wijze worden afgeslacht. Twintig jaar later is Cole nog steeds geobsedeerd door het kwaad en wil het vernietigen. Zijn zus Heather leeft als kunstenares en kan via haar kunst rampen voelen aankomen. De twee besluiten om samen te werken en terug te gaan naar Merrifield om die kwaadaardige kracht voor eens en voor altijd te stoppen...

avatar van Charles Manson

Charles Manson

klinkt wel cool!

avatar van rep_robert

rep_robert

de film gaat eigenlijk nergens over....er wordt superslecht geacteerd...en de scenes skippen zonder goede verhaal lijn over elkaar heen...

avatar van _Daan_

_Daan_

Klinkt leuk valt tegen..

avatar van Boeikens

Boeikens

Bwaah, kweenie.

Er zijn mooie momenten maar over de volledige lijn vordert de film wat te langzaam. Wat meer actie of gore had de film een flink stuk vooruit geholpen.

Acteurs zijn wat minder maar Eric Mabius vind ik toch wel goed.

avatar van zjandannybob

zjandannybob

Boeikens schreef:

Bwaah, kweenie.

Acteurs zijn wat minder maar Eric Mabius vind ik toch wel goed.

ben het hier mee eens maar moet er wel aantoevoegen dat de special effects zeer slecht waren... zo kan ik de meeste effecten zelfs maken zonder een beetje apparatuur.

avatar van Noodless

Noodless

Deze film is een drama op gebied van effecten, maar ook op gebied van verhaalstructuur. Het eerste half uur is gewoon puur chaos : van de ene personage naar het andere zonder al te veel informatie te geven waarbij de dialogen ronduit slaapverwekkend zijn. Ook op gebied van horrorelementen blijf je op je honger zitten. 3/10