Final Justice (1985)

Misdaad / Actie

geregisseerd door Greydon Clark
met Joe Don Baker, Rossano Brazzi en Venantino Venantini

De Texaanse sheriff Thomas Jefferson Geronimo is vastbesloten twee maffiosi te arresteren. Wanneer de twee, Joseph en Anthony Palermo, proberen te ontsnappen komt Geronimo in actie. Geronimo vermoordt Anthony en arresteert Joseph. En die moet hij naar zijn geboorteland Italie brengen. Maar daar wacht de bende van Palermo hem op.

avatar van otherfool
Joe Don Baker is half Indiaan, half Redneck die Malta en omstreken op z'n kop zet. Een hoop achtervolgingen, showdowns en jaren '80 muziek verder ben je gewoon blij dat het over is, meer kan ik van dit formulewerkje niet maken.

1*.