The Young in Heart (1938)

Komedie / Drama

geregisseerd door Richard Wallace
met Janet Gaynor, Douglas Fairbanks Jr. en Paulette Goddard

De leden van de Carleton familie komen aan de kost door vals te spelen bij het kaarten en door op allerlei manieren te profiteren van anderen. Wanneer zij worden gedwongen op Monte Carlo berooid te verlaten, ontmoeten zij in de trein een eenzame, oude dame die volgens zeggen een fortuin geërfd heeft. Er gloort dus weer hoop...

avatar van Prinz
Dit is wel een heel slechte plotbeschrijving, niet?

Dick2008
Prinz schreef:
Dit is wel een heel slechte plotbeschrijving, niet?

Je kan een correctie insturen als je vindt dat het beter kan.

Corrigeren - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Charmante komedie over een gezin, dat enkel bestaat uit oplichters en dat in aanraking komt met een eenzame, naar verluidt rijke oude dame. De personages en dialogen zijn af en toe hilarisch. Erg leuk. Helaas voorlopig de laatste film van de nog jonge Janet Gaynor, een supertalent.