Undiscovered (2005)

Verenigde Staten / Duitsland
Drama / Romantiek

geregisseerd door Meiert Avis
met Steven Strait, Pell James en Kip Pardue

Verhaal over enkele jongeren die het trachten te maken in de glamour en glitter van Los Angeles. Een model en een muzikant ontmoeten elkaar in New York, waarna ze naar L.A. reizen om een acteercarrière van de grond te krijgen. Langzaam maar zeker rijzen hun sterren, maar de prijs voor succes blijkt hoog te zijn.

avatar van moviefreak#1
2% op Rotten Tomatoes en 2.2 op IMDB. Lijkt me een geweldig leuk debuut van Ashlee Simpson

avatar van henkula
Ashlee, juist, het meisje dat Steven van het podium afzong aan het begin.

Stond vanmiddag bij de videotheek voor deze film, maar was er niet, zie nu dat die op moviemeter een weekje is verschoven

damon
moviefreak#1 schreef:
debuut van Ashlee Simpson
en wie heeft niet hierop zitten te wachten!

Wat een rampzalige film dit!

avatar van Mug
Mug
Verschrikkelijk slechte film, die wel leuk begint, ik zat me af te vragen waarom iedereen deze film zo slecht vond...maar ja, een film is meer dan een aardig begin. Die Pell James - nou ja, haar karakter in de film bedoel ik dan - is echt een doos eerste klas. Belachelijke motieven om maar geen relatie te beginnen met 'the love of her life'. Het zou de kijker gespaard hebben.

Ach, dan komt er een tweede doos. Ashlee Simpson. Gruwelijk irritant. De verwikkelingen in de film passen perfect in een soap. Wat een drama, wat een drama.

Dan nog even wat hilarische filmquotes over de muziek (daar gaat de film zo ongeveer over) [check voor soundtrack- en clip-samples even de website]:
Ashlee Simpson over Steven Strait: "He is really good...it is a mix between Jeff Buckley and Elvis Costello..."
Steven Strait over zichzelf: "I don't wanna be a rockstar!! I'm a singer/songwriter!!!"

Weet iemand een goed merk incontinentie-luiers?

mooie film!
vind hem echt super..alleen dom dat ashlee er in mee speelt

*San*
Nou ik vind het een hele goede film en ASHLEE ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zie je hier is weer een duidelijk bewijs van twee verschillende meningen de ene vind deze film rampzalig en de andere super het is natuurlijk te zien wel jenre je mooi vind en je moet niet kijken naar de acteurs die meespelen daar heeft de film niets mee te maken het is het verhaal dat telt al durf ik ook toegeven dat ik eerder films zal bekijken als er voor mij bekende mensen in spelen

avatar van &Katrin
Ik vond het zo slecht dat ik hem niet eens heb afgekeken. Ik kwam er echt niet doorheen.

avatar van narva77
Vanmiddag toch maar gekeken, bij gebrek aan beters. Inderdaad niet al te best.

Maar wie the fuck is eigenlijk die Ashlee Simpson waar iedereen hierboven het over heeft??? Is zij soms zo bekend ofzo???

En nee, ik volg NIET de Top-40!
En ik kijk óók al jaren géén MTV of TMF meer!

wiki zegt het zusje van Jessica Simpson. Snap ook niet helemaal wat daar boeiend aan is.

avatar van narva77
Jah, had zelf ook al wat research gedaan. Net als Jessica Simpson dus een soort van wannabee-actrice.
Ze staan allebei óók gewoon op MusicMeter zag ik.

Nou, joepie zeg, geweldig allemaal!

Bedankt Kos!

avatar van blurp194
Verhaal van niks, lachwekkend slechte dialogen, acteurs van het derde platje. Het Amerikaanse antwoord op Costa, eigenlijk - maar dan zonder de wat boerse charme van dat soort film. Wat wij er overigens als Nederlanders misschien nog in zien - maar dat zal voor een Amerikaan wel even absurd slecht overkomen als dit prul. Ik kan er tenminste geen positief punt in ontdekken.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Ik lees dat deze film recordhouder is op het gebied van second week drops in de VS, Opbrengst in de tweede week was destijds maar liefst 86,4% lager dan in de premiereweek.