Come Te Nessuno Mai (1999)

Alternatieve titel: But Forever in My Mind

Italië

geregisseerd door Gabriele Muccino
met Anna Galiena, Silvio Muccino en Giuseppe Sanfelice

Romeinse studenten beslissen hun school te bezetten om te protesteren tegen de privatisering ervan. De 16-jarige Silvio interesseert zich meer voor meisjes dan voor politiek. Terwijl iedereen bezig is met de school te bezetten, zoekt hij de grote liefde.

avatar van A.S.E.
Vond hem nog beter dan l'Ultimo Bacio.

Leuke, luchtige film over tieners, die ruzie hebben met de authoriteiten, hun ouders en vooral hun hormonen. Niet de beste film van Muccino, maar kijkt vlot weg en is zeker het aanzien waard.