Extreme Justice (1993)

Alternatieve titel: S.I.S. - Extreme Justice

Actie / Thriller

geregisseerd door Mark L. Lester
met Lou Diamond Phillips, Scott Glenn en Chelsea Field

Zijn vrouw ging vorige maand weg omdat hij bij de SIS zit (Special Investigation Section). Waar gewone politie ophoudt in administratieve rompslomp, knallen zij de dader op heterdaad neer. Als bij een actie een collega overlijdt hebben ze een nieuwe man nodig. Een goede kennis met slechte staat van dienst bij interne zaken komt bij het team. Hij heeft echter een vriendin die reporter is en meer wil weten dat hij kan zeggen.

avatar van Dennis Evahi
Laat ik maar de eerste zijn: ik vind dit geen goede film! Een vreselijk en belachelijk cliché verhaal. Gewoon niet leuk. Knal, knal, pief, poef...op zoek naar de boef. Onderzoek. Bla, bla, bla...Kortom: Geen aanrader. Valt niets over te zeggen.

*-ster

avatar van mrwhite
Dit is geen slechte film ver van zelfs maar het is nu ook niet meteen een topper.Het leukste aan de film is toch de cast! bijna iedereen die in deze film zit heb je wel al eens gezien in een film met een hoger status om het zo maar te noemen.

het verhaal is ok de uitwerking kon wel wat beter.