Lady Death (2004)

Animatie / Fantasy

geregisseerd door Andy Orjuela
met de stemmen van Christine M. Auten, Dwight Clark en Mike Kleinhenz

Hope, een onschuldig meisje in Zweden, ontdekt dat haar vader de alom bekende Lucifer is in vermomming. Nadat ze door zijn toedoen wordt gedood en op de brandstapel belandt neemt ze wraak: geholpen door de Cremator neemt ze de naam Lady Death aan en begint haar wraakactie.

avatar van aryan
Zeker geen boeiende fantastische film. Het lijkt veel op Spawn. Volgens mij wilde ze een soort amerikaanse anime maken

avatar van EVIL '84
Op zich een leuke manga. Alleen had het wel wat bloederiger gekund, zeker omdat het zich in de hel afspeelt. Vond ook dat het verhaal hier en daar afgeraffeld werd, er had veel meer van gemaakt kunnen worden.

erik1677
Vond vroeger de strips geweldig, ben hier best benieuwd naar.

Slecht getekend slap aftreksel van de strips.