Wyatt Earp: Return to Tombstone (1994)

Western

geregisseerd door Paul Landres en Frank McDonald
met Hugh O'Brian, Bruce Boxleitner en Nancy Hale

Als de gepensioneerde wetsdienaar Wyatt Earp in 1914 het stadje Tombstone weer bezoekt, treft hij vele oude bekenden en komen verhalen uit vroeger tijden weer boven. De oude marshal Earp is nu op zoek naar Zach, de zoon van een vroegere vriendin, die schijnbaar op het verkeerde pad is geraakt.

avatar van RRT
RRT
Oef! Moeilijk om door te komen, slecht geacteerd.

avatar van Brix
Goedkoop'plakwerk'.
Hiervoor heeft men TV western legende Wyatt Earp-Hugh O'Brian(een buitengewoon populaire acteur destijds) inmiddels aardig op leeftijd, nog maar eens van stal gehaald.
In het verhaal wordt dat wel aannemelijk gemaakt.
Maar een deel van de film bestaat uit een, ingekleurde, aflevering van de ' Wyatt Earp'-TV serie , uit de jaren vijftig.
Voor de fans van die serie( ik ben daar één van) is het leuk om Hugh O'Brian nog eens terug te zien.
Maar het verhaal van de film is te verwaarlozen (hetgeen de producenten van deze 'quicky' dan ook gedaan hebben.

avatar van FILM!BOY!
Deze film is DE oplossing voor mensen die moeilijk is slaap kunnen komen en geen slaappillen willen slikken.