The Late Bloomer (2016)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Kevin Pollak
met Johnny Simmons, Brittany Snow en J.K. Simmons

Seksuoloog Peter Newmans (Johnny Simmons) wordt geconfronteerd met het ernstige feit dat een goedaardige hypofysetumor zijn hormoonspiegels ernstig heeft aangetast. De tumor wordt verwijderd, maar dit heeft tot gevolg dat Peter de puberteit opnieuw zal beleven in een tijdsbestek van slechts een paar weken.

kappeuter (moderator)
Vanaf 20 oktober in de bioscoop (Dutch FilmWorks)
EDIT: release is komen te vervallen

avatar van wwelover
Een nogal flauwe komedie met een matige lead (terwijl ik hem bijvoorbeeld in Perks of Being a Wallflower wel sterk heb zien spelen.) Gelukkig zitten er een aantal leuke bijrollen in zoals JK Simmons. Verhaal stelt niets voor en had zeker meer ingezeten qua concept. Gelukkig valt er nog wel redelijk wat te lachen. Leuk voor op de zondagmiddag.

Krappe 3*

avatar van Pazmaster
Geen geslaagde film, het voelt eerder aan als een slappe televisieserie. Er zijn best wel wat bekende gezichten te zien en er zitten ook een aantal grappige scènes in maar hilarisch wordt het helaas niet. Met de knullige muziek wordt een soort domme sfeer geschapen waar ik me toch een beetje aan ergerde. Verder wordt het onderwerp, van een volwassene die op zijn 30e pas de puberteit ingaat, niet ten volle benut. Dit had zó veel grappiger kunnen zijn. Geen voldoende.

lezertje
Rampzalige ‘komedie’ die maar om een ‘grap’ draait: Het krijgen van en erectie. De dialogen zijn van een dergelijk infantiel niveau, waardoor de dialogen van GTST daarbij vergeleken hoogstaande literatuur is. Hoofdrolspeler Johnny Simmons heeft de uitstraling van een bedroven zure haring en is totaal ongeschikt voor een dragende rol.

Erg flauwe humor. Simmons weet te overtuigen als een pre-puber, maar wordt ongeloofwaardig tijdens de puberteit. Alle grapjes zie je van mijlenver aankomen en de meeste zijn daardoor ook een stuk minder grappig.