Wilder Napalm (1993)

geregisseerd door Glenn Gordon Caron
met Debra Winger, Dennis Quaid en Arliss Howard

Biff en Wilder kunnen met hun gedachte vuur maken. Biff is clown op een kermis en heeft de bijnaam Dr. Napalm. Wilder zit bij de vrijwillige brandweer en is getrouwd met een pyromane die huisarrest heeft gekregen. Sinds dit huwelijk, 5 jaar geleden, heeft Biff zijn broer Wilder niet meer gezien, maar de kermis wordt nu opgebouwd voor de supermarkt waar hij op het parkeerterrein een fotokiosk bemand. Net als Wilders vrouw gelooft Biff dat je de gave moet uitbuiten, en Biff flirt met Wilders vrouw.

avatar van BoordAppel
Al lang geleden gezien en toen vond ik m wel ok. Voorlopig 3*.

nota bene geschreven door vince gilligan, je weet wel de bedenker en schrijver van breaking bad.