ad
  • 8.180.840 stemmen

Rampage: The Hillside Strangler Murders (2006)

Thriller / Horror | 85 minuten

Genre: Thriller / Horror

Alternatieve titel: Rampage

Geregisseerd door: Chris Fisher

Met onder meer: Clifton Collins Jr. en Brittany Daniel

IMDb beoordeling: 4,3 (805)

Over Rampage: The Hillside Strangler Murders

"Los Angeles, 1978. Sex, Drugs, Serial Killers."

Het dramatische verhaal over één van de meest gruwelijke seriemoordenaars-zakenvan Amerika. Twee beginnende pooiers vermoorden een prostituee en er ontstaat hierna een moordgolf welke zuidelijk Californië twee jaar in zijn greep houdt.

avatar van Dyrolfo

Dyrolfo

Slecht, dat is het enige wat er denk ik over te zeggen valt. Het camerawerk is iets om niet goed van te worden..... Deze film past denk ik beter in het rijtje woensdagavondfilms van rtl 4. Halve ster (te danken aan de paar mooie dames die er in zitten)

avatar van Ché Cliché

Ché Cliché

Echt een waanzinnige dramafilm. Het acteerwerk is echt verschrikkelijk. Na het fantastische 187 had ik toch een betere toekomst voorspeld voor Clifton Collins Jr, maar ook hij bakte er nauwelijks wat van. Maar goed, wat wil je als je tegenover één van de slechtste actrices ooit (Brittany Daniel, uit de walgelijke serie sweet valley high) staat. Een gigantisch misbaksel. Puur afgekeken, omdat ik altijd alle films afkijk. Maar dit keer was het erg moeilijk.

avatar van elisamad

elisamad

Deze film is het kijken niet waard,afschuwelijk slechte film qua acteerkunst en camerawerk.Het verhaal is slecht , en is in verre niet te vergelijken met de waarheid,een aanelkaar gezette met sex doorweven filmpje wat ook nog eens gespekt is met lichtflitsende opnames,die er niet toe bijdragen ook maar interesse te krijgen de film tot aan het einde te kijken Voor mij nog geen 2 sterren.

avatar van mike2006

mike2006

Wat een mastodont van een draak van een film was dit. De regisseur was high en heeft de hele film op een carrousel gedraaid. Er zat geen verhaal in, alleen een quasi psychologisch plot dat wal noch schip raakte. Het acteerwerk was niet ondermaats, maar compleet niet aanwezig. Mooie vrouwen zaten er wel in maar zelfs die konden aan deze film niets meer goedmaken. De regisseur heeft denk ik naar fear and loathing in Las Vegas gekeken en in zijn trip blijven hangen. Een werkelijk stuitend slechte film die als je minder als nul sterren kon geven, die zeker meer als verdiend zou hebben. In de trailer werd gemeld, the most scariest thriller ever made in Hollywood. Het is zeker een van de, misschien wel de slechte thriller ever made in Hollywood. Bij deze (als het kon) een -5 sterren voor de film, en 5 sterren voor de mensen die het uit hebben gekeken. Chapeau!!!

avatar van poekietje

poekietje

bespaar je de moeite om deze film te zien.

Je word er helemaal draaierig van en misselijk.

ik was wel benieuwd wie de daders waren maar na 20min

vond ik het beter om de film af te zetten dan dat ik er

hoofdpijn van kreeg

geen * waard (sorry)

avatar van filmarena

filmarena

erg veel seks en naaktheid in de film maar in principe een slechte film, wel een rustige. 3.5 ster

avatar van Ché Cliché

Ché Cliché

3,5 ster terwijl je hem slecht vindt? Haha. Dit stuk bagger is echt de meest slechte film in lange tijd gemaakt. Er klopt geen hol van en de acteerprestaties in goede tijden slechte tijden zijn nog beter.

avatar van mike2006

mike2006

filmarena schreef:

in principe een slechte film? Hoe slecht moet een film dan wel niet zijn om bij jou onder de 3 sterren te komen? Ik wordt liever gevierendeeld dan deze film ooit nog eens opnieuw te moeten bekijken.

avatar van nightbreed

nightbreed

Eeuwige zonde dat ze een loopje met de werkelijkheid hebben genomen met met het interessante verhaal van 'the hillside stranglers'.

In plaats van feiten hebben ze gekozen voor fictie...een afknapper dus.

avatar van hannes64

hannes64

Het origineel is natuurlijk stukken beter.

Dit is een aanfluiting....het bekijken niet meer waard.

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Ik had me na de reacties hier al op het ergste voorbereid. Dan kan het natuurlijk alleen nog maar meevallen.

Kende het hele verhaal niet, dus voegt voor mij niks toe en breekt niks af.

Eigenlijk wel redelijk allemaal. Acteerwerk niks groots maar viel wel mee (bij de meesten). En zoals al aangegeven werd veel bloot (zou dat ook z'n steentje bijgedragen hebben? )

Een aanrader zou ik het niet noemen en de spanning is ver te zoeken, maar als wegkijker kan het nog wel dienen. Verre van top, maar ook niet zo slecht als de score doet vermoeden.

avatar van jippie2010

jippie2010

we hebben het allemaal al 10 keer eerder gezien, alleen dan ook 10 keer beter, helaas

avatar van Noodless

Noodless

Rampage is gewoon een ramp op gebied van verhaal en de opbouw ervan. Er zit totaal geen lijn in, alleen veel carrousels en naakt. De film mist ook geloofwaardigheid en spanning. Ook qua sfeer is het ondermaats. Het acteerwerk is zwak en sommige handelingen van het hoofdpersonage wekken irritatie op. Bv. Het voortdurend roken bij iedere ondervraging en de daarbij overdreven sexy kleding die totaal niet past bij haar job. Slechte film ! 2/10

avatar van Phantasm

Phantasm

Als je dit leuk moet vinden, niet echt mijn ding.