ad

Met onder meer: Rolf Lassgård, Helena Bergström en Johan Widerberg

Releasedatum: 25 december 1998

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Under Solen

Na de dood van zijn moeder leeft een man alleen op een boerderij. Omdat hij niet kan lezen en schrijven, krijgt hij hulp van een jongen die ooit zeeman is geweest. De laatste beweert op zijn ontelbare reizen enorme reeksen vrouwen te hebben gehad. Dan komt er een huishoudster in dienst.

imageimage

• 20923 berichten

Prachtige film met een wereldrol van alweer Rolf Lassgård en een hele opwindende Helena Bergström.

avatar van FisherKing

FisherKing

Verdorie, een Rolf Lassgård-film gemist, was ie op TV ?

avatar van Purmerend

Purmerend

Dinsdag was ie op duitsland 1 om 0:35 uur.

avatar van BoordAppel

BoordAppel

Niets gemist dus.

avatar van shanti

shanti

Zo'n mooi film...alles zit daarin om je een lekker gevoel te geven: prachtige beelden, goede muziek, uitstekende acteerspel, meeslepend verhaal (gevoelig met een bepaalde intrigerende spanning)...en het einde?!...maar daarover spreek ik me niet uit...

Ik wil vaker van deze soort films zien!

avatar van Leo1954

Leo1954

• 2071 berichten

Een mooie romance, sprookjesachtig gefilmd en zo kwam de hele film op mij over. Volop genieten, de rol van Erik vond ik wat overdone, maar omdat het geheel zo sprookjesachtig is, kwam de film er wel mee weg. en prachtig gespeeld.

avatar van frans123

frans123

• 2066 berichten

Ja kijken .....met Helena Geilström!!!

avatar van robverha

robverha

Wat een mooie Zweedse film over liefde, volwassenheid, seksualiteit, vertrouwen, vriendschap.....mooie scenes, prachtige locaties en een innemende acteerrollen van beide hoofdrolspelers, vooral van Helena Bergstrom. Deze ga ik zeker nog een paar keer bekijken, nu op Netflix gezien....

avatar van kinkymen

kinkymen

Zeer mooie film met mooie opnames en mooie scenes. Ook regelmatig om bepaalde situaties hard moeten lachen.

avatar van Pitagora

Pitagora