• 8.671.289 stemmen

Avontuur | 78 minuten

Genre: Avontuur

Geregisseerd door: Robert Z. Leonard

Met onder meer: Ann Blyth, Edmund Purdom en David Niven

IMDb beoordeling: 5,8 (643)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The King's Thief

"A romance inspired by a true story of a soldier of fortune!"

De mannen die ooit aan de zijde van Charles II hebben gestreden tegen Cromwell zijn niet beter geworden van de oorlog en staan nu op de lijst om opgehangen te worden. De dochter van één van de slachtoffers komt over uit Frankrijk om zijn onschuld te bewijzen en sluit zich aan bij een dievenbende die de dodenlijst hebben bemachtigd van de hertog, de echte dief. Ze willen zelfs de kroonjuwelen stelen om haar te helpen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Captain Herrick

Sir Gilbert Talbot

avatar van neo

neo

Vond dit niet erg leuk. Een nogal saaie avonturen verhaaltje, lijkt allemaal nogal wat afgedankt naar mijn gevoel. 2 sterren

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2060 berichten

Ik zocht ter overbrugging van tijd een film met een korte speelduur en kwam the Kings Thief goed uit met een speelduur van 79 minuten. Ik deze matige avonturenfilm uit de oude doos gisteren vanuit eigen collectie maar eens herzien. Ik had hem destijds opgenomen van de filmzender TCM. Roger Moore speelt hierin ook een rol, nl het karakter, Jack.