The King's Thief (1955)

Avontuur

geregisseerd door Robert Z. Leonard
met Ann Blyth, Edmund Purdom en David Niven

De mannen die ooit aan de zijde van Charles II hebben gestreden tegen Cromwell zijn niet beter geworden van de oorlog en staan nu op de lijst om opgehangen te worden. De dochter van één van de slachtoffers komt over uit Frankrijk om zijn onschuld te bewijzen en sluit zich aan bij een dievenbende die de dodenlijst hebben bemachtigd van de hertog, de echte dief. Ze willen zelfs de kroonjuwelen stelen om haar te helpen.

neo (crew)
Vond dit niet erg leuk. Een nogal saaie avonturen verhaaltje, lijkt allemaal nogal wat afgedankt naar mijn gevoel. 2 sterren