ad

Drama | 71 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Sam Wood

Met onder meer: Gladys George, Warren William en John Beal

IMDb beoordeling: 7,1 (441)

Releasedatum: 1 oktober 1937

Over Madame X

Jacqueline Fleuriot beëindigt haar relatie met een getrouwde man en is net te laat om te zien hoe zijn jaloerse vrouw hem neerschiet. Behalve schande staat haar ook een beschuldiging voor moord te wachten. Jacqueline offert voor haar gezin haar hele leven op door haar dood in scene te zetten en rolt in de prostitutie. Als het tot moord komt staat Madame X, oud en gebroken, toch voor het gerecht.

imageimage

Jean Rochin

Rose, Fleuriot's Houskeeper

avatar van joske1

joske1

ik vind dit een mooie film, zou hem eens graag willen terug zien , spijtig vind ik deze film nergens in de videotheek, zou iemand mij kunnen zeggen waar ik deze film zou kunnen verkrijgen