ad

Horror / Komedie | 85 minuten

Genre: Horror / Komedie

Geregisseerd door: Chance Shirley en Chuck Hartsell

Met onder meer: Barry Austin, Melissa Bush, Douglas Dillingham

IMDb beoordeling: 4,8 (907)

Releasedatum: 1 januari 2004

Over Hide and Creep

De inwoners van een klein Zuidelijk dorpje vechten met bloeddorstige zombies, geheimzinnige vliegende schotels en een slechte televisieontvangst...

avatar van Diesel

Diesel

Teaser

Ziet er belachelijk uit.

avatar van moviemike

moviemike

Dit lijkt me zo'n beetje nageaapt van "undead", en dat lijkt me nu niet meteen de beste film om na te apen.:)

avatar van fritsy

fritsy

Ze blijven derde rang films maken over zombie's

Lijkt nergens op gewoon jammer van de tijd.

Zal wel de makkelijkste manier wezen om voor zombie te acteren..

Gewoon belachlijk,. En dan te bedenken dat er nog een possie van dit soort gelijke films uit komen over zombies.

jammer dat je geen min kan geven...

avatar van SaintOfKillers

SaintOfKillers

Ach, 't is low budget, bijna no budget, dus moet men het proberen te redden door creatief te zijn en ik vind dat dit op sommige momenten wel gelukt is. Ik heb me niet verveeld en zelfs enkele malen moeten grinniken.

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

Absoluut geen saai filmpje nee. Uiterst onderhoudend zelfs alhoewel het geluid erg matig is opgenomen.

Ik heb vooral moeten lachen om die live broadcast. Toen die presentator de resultaten van de poll voordraagde lag ik bijna op de grond van het lachen :

"65 % of our viewers do not want to live nextdoor to a zombie and 3 % of our viewers are pro zombie".

avatar van Flipman

Flipman