Payday (1973)

geregisseerd door Daryl Duke
met Rip Torn, Ahna Capri en Elayne Heilveil

Payday laat ons het leven zien van de onsymphatieke country ster Maury Dann (Rip Torn). Maury ging zelfs zo ver dat hij zijn chauffeur voor de dood van een fan te laten opdraaien die hij echter zelf beging...

Best wel aardig filmpje dat vooral een beetje op gang kwam na de moord op de fan (??). Ik heb er niet uit kunnen opmaken dat de man in kwestie een fan was, maar dit terzijde.

avatar van tommykonijn
Opzicht een aardige drama maar toch vooral soms erg saai, de acteerprestaties waren gemiddeld, opzicht toch niet heel verkeerd. Maar of dit nou een film is die ik nog eens wil zien ? nou, nee.