Barbarian (2003)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Henry Crum
met Michael O'Hearn, Irina Grigoryeva en Martin Kove

Er heerst oorlog in het land. Een wrede koning heerst met ijzeren hand over zijn onderdanen. Vechtjas Kane moet hier een stokje voor steken zodat iedereen weer in vrijheid kan leven.

deze film is echt niet aan te raden

Horrorfanaat
Lachwekkend slecht dit. Een soort mislukte combinatie van Star Wars en Lord of the Rings. Ik had telkens het idee dat ik naar een pornofilm zat te kijken.

avatar van speedy23
Horrorfanaat schreef:
Ik had telkens het idee dat ik naar een pornofilm zat te kijken.

Dan toch een hele slechte pornofilm.

Horrorfanaat
speedy23 schreef:

Dan toch een hele slechte pornofilm.

Ja dat wel natuurlijk

avatar van SuperSideSwipe
Dit is werkelijk niet te geloven. Ik heb eigenlijk nog nooit een film gezien met zo een slechte poging om realistich te lijken. Ik wist werkelijk niet wat ik zag. Dit was zo een toneelstuk op de basisschool die toevallig gefilmd werd door een ouder, veel meer kan ik er echt niet van maken. Die Ewock kloon is echt in een belachelijk goedkoop pak gestoken. Ze doen ook geen moeite om te verbergen dat zwaarden eigenlijk tussen de oksel worden gestoken ipv door het lijf, wordt allemaal gewoon vrolijk getoond.

Ze moesten het hier duidelijk van 1e takes hebben. Je ziet die Ewock bijvoorbeeld op een gegeven moment een steen afvuren met een catapult, die steen vliegt ongeveer een meter naast, maar die vent valt evengoed stug van het gebouwtje af. Gewoon werkelijk te belachelijk voor woorden.

Laat ik over het acteren maar niks zeggen, dat lijkt me het beste.

Maar op een gegeven moment was het wel redelijk om naar te kijken (dat stuk met het toernooi). Toen liep de film wel in een enigsinds redelijk tempo. Maar dan moet je wel heeeel erg je best doen om je niet aan al die extreem low budget details te storen. Dus ik zit te twijfelen tussen een 1 en een 1,5. Maar gezien ik de goede naam van deze site toch echt schande zou toebrengen door een 1,5 te geven...

Deze moet je echt nooit niet bekijken tenzij je een film wilt zien met de laagst mogelijke budget en die gewoon zeer lachwekkend is in zijn armoede.

Een goedkope mix tussen Starwars, Lord of the Rings en een soft-erotische film rechtstreeks van rtl 5.. Een actie-film die beter onder de categorie 'Drama' thuis hoort, want dat was het.. een drama.
Als je langskomt in Zoetermeer mag je 'm gratis op komen halen..

avatar van henkula
Is dit niet ook een RPG als Dungeons & Dragons?

ik WIL hier gewoon geen woorden aan vuil maken.... Wat een k*t film. Voor een paar euro meegepikt in de uitverkoop hoek, maar 1 cent nog niet waard. WAT EEN MISBAKSEL. En zeg aub niet dat het normaal is bij een low budget film, want ik heb genoeg low budget films gezien die er stukken beter uitzien dan deze. Maar daar wordt dan ook meer tijd en "liefde" ingestoken, dit is gewoon afgeraffeld......0,5 * voor de moeite en omdat lager niet kan.....

Wil iemand hem gratis hebben??? PM me maar.....

GEWELDIG!!!

Echt dit mormel staat bijna bovenaan de meest overbodige film EVER! Wat een meuk!

Ik heb hem helemaal uitgekeken omdat ie zo slecht was.
Het is dat we geen negatieve punten kunnen uitdelen, kent iemand een slechtere film?

Wat ik me toch echt afvraag is welke halve zool er op komt om zoiets uberhaubt uit te geven.

Ik kan rustig alles vertellen want er is niets te spoilen hier, als er iets te vertellen viel.

Wat Russische actrices (die toch iets van een tiet moeten blootgeven willen ze in beeld te komen) en acteurs die toch legers maken van een man of 8 per leger. De held duikt met alles een niet in verhouding staande nagesynchroniseerde sexscene in (oh een held! en hup), decors, dialogen, teddyberen, vechtscenes, kleding, montage, camera, geluidseffecten; echt alles is slecht.

En dan te bedenken dat films als PI toch niet voor erg verschillend budget kunnen zijn gemaakt.

Ze hadden hier beter een soort Mars Attacks of Orgazmo van kunnen maken, dan hadden we de lol er van ingezien.

Nou ja, als het fout gaat haal je even een genezende bloem.

veron35
Slecht slecht en nog een slecht.

avatar van Demoniac
sowhat, edwin5 en pissed_off.

Hoe durven jullie deze waardeloze film een voldoende te geven?
zelfs een 5* !

Dit is denk ik wel een van de allerslechtste films die ik ooit heb gezien. Er zijn films die door hun slechtheid lachwekkend worden, maar dat lukt hier zelfs niet bij. Ik heb niks aan bovenstaande reacties toe te voegen verder. Alles is wel gezegd.

Extreem slechte film. Het zal wel duidelijk zijn dat ik een half sterretje geef. Ook al is het alleen maar om het gemiddelde te doen dalen....

milus schreef:

Vergeet de plastic diamanten niet..

verschrikkelijke cheap deze film.. barslecht decor.. inderdaad mee eens dat het net een geflopte pornofilm is, maar daar kan ik zelfs nog beter naar kijken!

wellicht met een lower then lowest budget en gebrek aan ook maar enige tijd gemaakt..... en een geflopte mr. universe die er zijn come-back mee wil maken? whaha.. zielig.

Wat een bagger film zeg!
Meest overbodige film ooit! Zelfs voor low budget is dit een waar misbaksel van jewelste! Cijfer: 0,5/5!

avatar van ...!!john!!...
deze film is alleen goed om de kachel mee aan te maken!!.

het (best/enige) stuk was nog, als ze met die plastic wapen op elkaar aan het slaan zijn , dat je nog geluid hoord van echte zwaarden die elkaar raken.( en niemand die begreep waarom ik moest lachen.)

conclusie= deze film geeft andere films van het zelfde genre een slechte naam!!

Echt geweldig. Een van de mooiste films ooit. En dat is allemaal te danken aan Wooby, de geweldige dwerg!

avatar van Demoniac
Pimolition schreef:

Grapje van het jaar mag ik hopen.....

Met mijn mobieltje het leggen van een drol opnemen zou nog een spannendere en interessantere film opleveren.

Serieus deze film is echt de grappigste ooit wanneer je hem met vrienden bekijkt, en waarschijnlijk een kwelling wanneer je hem alleen kijkt.

avatar van ...!!john!!...
Pimolition schreef:
en waarschijnlijk een kwelling wanneer je hem alleen kijkt.

ik zat me kapot te schamen toen ik deze film keek

avatar van Gang_Star
kan het nog duidelijker nepper???? zwaarden die zogenaamd in iemands lichaam worden geduwd!!! iedereen kon zien dat die zwaarden werden geklemd tussen de arm!!! een terechte 0.5*....
Wat mij betreft iets voor de flop 100...

ramonroks
Ongeïnspireerde bagger, de 1,50 die ik ervoor heb betaald zijn nog teveel geweest.
Jammer, ik dacht dat het een leuke aanvulling zou zijn op films als the mummy en the scorpion king die tenminste nog wat amusementswaarde hebben.

avatar van Stuntman_Jasper
Check die biceps!

deze is echt niet goed.
alles is nogal vreemd, personen maken af en toe vreemde geluiden, de hoofdpersoon heeft een vage helper, nogal veel seks en zo kan je nog wel even doorgaan. Ik kon hem gratis meenemen bij de music store in het dorp, dat zal wel voor een rede zijn.

Wat een k*tfilm , egt de slechtste die ik ooit heb gezien! zelfs een toneelstukje van de basisschool is beter dan dit gedrocht.

avatar van Kr!kke
Wat een verschrikkelijke film...

rampzalig verhaal;
waardeloze actiescènes;
een regisseur die kijkers wilt lokken door om de 5 minuten een halfnaakte vrouw te tonen;
slechte acteurs;
een hulpje dat werkelijk op NIETS slaagt;
en ga zo maar even verder

Bloedmooie hoofdrolspelers in een film met een desastreus script, belachelijke gevechtsscènes en dito kostuums.

dominion
Vreselijk slecht.
Het verhaal sloeg helemaal nergens op en de acteurs waren ook waardeloos.
De actiescènes waren heel slecht maar wel leuk om te zien.
Er zat ook nog een nutteloze sex scene in van 5 minuten.
Maar het verveelde nooit.

avatar van JustMike
Aanrader

Hallo, zoekt u ook nog naar een verschikkelijke rotfilm?
Zo ja, kijk Barbarian (2003). Als u een niet leuke film verwacht, heeft u het fout!!
Het is slechter dan slecht. Dus koop hem ergens en geniet niet

Tja, Barbarian, slecht. De acteurs waren slecht, de actie was extreem slecht. Zelfs de sex vond ik slecht

Het verhaal sloeg ook echt totaal nergens om. Wat verschikkelijk, dat zijn weer even 85 minuten van mijn leven die ik dus echt nooit meer terug krijg.

Als ik je nog niet helemaal overtuigt hebt, dan uuh... *Bekijken op eigen risico*
0.5

avatar van JustMike
Demoniac schreef:

hey, je steelt mijn idee!

avatar van Wardsteiner
Ik dacht laat ik eens lekker een film afkraken, maar eigenlijk is alles wel zo'n beetje gezegd.
Toen ik de film keek verwacht ik wat leuks, had geen idee wat het precies was, hoe goed of slecht. De hele film lang kapot geërgerd aan oa dat verschrikkelijk irritante wezen kat-achtig monster wat telkens met de hoofdpersoon meeloopt. Nog altijd geen flauw idee wat dat nou is.

Ik kon de film een tijd geleden gratis bij een winkel meenemen, dat zegt eigenlijk al genoeg over het niveau. De film is werkelijk niks waard. Misschien dat je hem wil zien als je wil weten hoe slecht een film wel niet kan zijn, anders is de film nergens voor nodig.

Wat een draak van een film is dit !!
Afgrijselijke vertolkingen, een scenario dat nergens op slaat, een regie dat er geen is.
Veel mooie vrouwen ja, en veel erotiek, maar zelfs dat is slecht in beeld gebracht.
Snel vergeten deze film...

avatar van FILM!BOY!
Micheal O'Hearn 3 Time Mr. Universe staat er op de cover van de dvd. Ik heb geen idee wat dat Mr. Universe inhoud, maar ik denk niet veel positiefs.
Laat ik maar beginnen bij Wooby. "Doe haar niks en ik zal je dienaar zijn." zei hij aan het begin van de film, nadat Kane op een belachelijke wijze een stel criminelen had overwonnen (je plastic speelgoedzwaard tussen iemands arm klemmen en dat moet de kijker het idee geven dat het zwaard door de buik gaat ). Vanaf dat moment is Wooby het hulpje van Kane, de hele film lang. Niemand heeft enig idee wat voor een beest dat carnavalspak nou eigenlijk moet voorstellen, maar dat plus het hoge, verdomd irritante Engelse stemmetje maken Wooby tot een overbodige aanvulling op de film en het verhaal (wat er al aan verhaal was). Zonder die dingen is Wooby eigenlijk ook uitermate irritant en om je kapot aan te ergeren.
Op de achterkant van de dvd hoes staat bij genre: actie: De "actie" die er was, sloeg in één woord werkelijk nergens op: de gevechten waren zo nep als het maar kan en gewoon zielig. Een stelletje acteurs in goedkope carnavalspakken (een mislukte overname van Stars Wars had ik het idee) tegen een zooitje "helden". Ik twijfel ten zeerste of het niet verkleedpakken waren van die gasten met al die spieren.
Een andere vorm van "actie" zat er ook in: zeer slappe seks. Die meid die Kane in het begin bevrijd (waar hij die klote Wooby tot zijn dienaar neemt) denk: "Een held," en hup erin.
Een aantal van die seksslavinnen van Munkar zagen er niet verkeerd uit, maar acteren konden ze niet. Wie wel in deze film eigenlijk. Wanneer ze praten over ontsnappen, praten ze op zo'n toon van: "Ik wil eigenlijk nog wel een keer."
Die prinses Gretchen zag er ook nog wel mooi uit.
Het toernooi vond ik het hoogtepunt van de film (als er eigenlijk al hoogtepunten waren).
Een bende groep 8 kinderen kan dit veel beter dan dit zooitje volwassen "acteurs", waarvan ik me afvraag waar zij hebben leren "acteren".
Kort samengevat: waardeloos acteerwerk, een verhaal dat simpelweg nergens op sloeg en een ontzettend irritant hulpje van Kane.
Als je echt nodig toe bent aan wat op de bank zitten en een filmpje kijken, zoals ik was toen ik naar deze 300% B-film keek, kan het je eigenlijk ook allemaal niet meer zoveel schelen. Ik had geen zin om me er druk over te gaan zitten maken.
Waarom: dat weet ik niet, maar ik geef deze puinhoop een 2,5.