Alien Predator (1986)

Verenigde Staten / Spanje
Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Deran Sarafian
met Dennis Christopher, Martin Hewitt en Lynn-Holly Johnson

Drie Amerikanen stranden in een Spaans dorpje, waarvan de bevolking geïnfecteerd is met een buitenaards virus. Met behulp van een NASA-wetenschapper probeert het jonge trio de verspreiding van het virus te voorkomen.

Diesel
Het vervolg op Night Shadows

avatar van mikoz
dit lijkt nergens op ..

avatar van shelle-bel
het is geen leuke film:
het bloed lijkt net....en het verhaal slaat nergens op!

avatar van sirpsychosexy
mikoz schreef:
dit lijkt nergens op ..

--> jij hebt een zalige top 10

Typische jaren 80 pulp Horror/Sciencefiction die soms ook neigt naar komedie. Het verhaal is te belachelijk voor woorden en hetzelfde geldt ook voor de belabberde uitvoering. De film weet nergens te boeien en spannend wordt het al helemaal nergens (het is eerder lachwekkend allemaal). Het beste stuk van de film was misschien nog de laatste 5 minuten. Maar al met al was dit een behoorlijk trieste film. De cast is overigens ook van een bedroevend slecht niveau. Ik heb deze film overigens bij toeval gezien op MGM, maar ik had beter iets anders kunnen kijken.

P.S. wel leuk om ex-James Bond girl Lynn-Holly Johnson weer eens terug te zien.

avatar van xangadix
Alleen al het kijken waard voor de ruitenwisserscene.

avatar van Aapje81
In de loop van deze week te zien op AMC.

avatar van Aapje81
Vooraf had ik wel zin in een lekkere pulp film en was dan ook aangenaam verrast toen de televisiezender AMC aan kwam zetten met deze titel. Dit moest toch wel zo slecht zijn dat het weer leuk zou worden. Helaas is niets minder waar. Dit is gewoon echt slecht en dan bedoel ik heel slecht.

Het acteerwerk, het scenario, de effecten. Alles aan deze film is goedkoop en misselijkmakend. In mijn beleving is dit Flop 100 materiaal.

Ontzettend slecht.