Den Gode Strømer (2004)

Denemarken
Actie / Komedie

geregisseerd door Lasse Spang Olsen
met Kim Bodnia, René Dif en Iben Hjejle

Politieagent Jens heeft een probleem. Zijn vrienden hebben een container gestolen en binnen de kortste keren verschijnen de Chinese en Russische maffia om de inhoud terug te krijgen. Jens zal de container moeten vinden om zijn vrienden te redden.

avatar van as
as
Aha, een nieuwe film van het duo Bodnia en Olsen. de twee werkten ook al samen in de films In china they eat dogs en Old men in new cars. (sorry in het deens is het me teveel) Lijkt intressant.

Ge2rt
Erg grappig. Bodnia is weer lekker op dreef. Zal die ooit nog eens in een ander genre gaan spelen?