The Wind (1987)

Alternatieve titel: Edge of Terror

Thriller

geregisseerd door Nico Mastorakis
met Meg Foster, Wings Hauser en David McCallum

Sian (Meg Foster), een Amerikaanse schrijfster van thrillers gaat naar een villa in een klein Grieks stadje om een boek te schrijven. De eigenaar (Robert Morley) waarschuwt haar dat 's nachts een wind opsteekt die dodelijk is, maar het enige dodelijke waar Sian rekening mee moet houden is de klusjesman (Wings Hauser) die Elias vermoordt en achter Sian aan gaat.

Reinbo
Coole poster zeg...

avatar van zombie
Coole poster, maar wel een saaie film.
Het plot is flinterdun, nou is dat bij een slasher helemaal niet erg, maar dan zou dit wel eens de saaiste slasher ooit kunnen zijn met zeer lage bodycount. Wings Hauser speelt wel weer lekker gestoord en Meg Foster doet het ook best aardig met haar fel blauwe kijkers. Het Griekse dorpje vormt een sfeervol decor, maar met alleen een wind-machine kom je er niet...

avatar van Richard_Voorhees
Kwam deze zojuist tegen op het web. De poster is echt prachtig. Ik ben (nog) niet bekend met de film.