• 8.260.689 stemmen

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Jon Drever

Met onder meer: Brett Goldstein, Natalia Tena en Laura Haddock

Plot SuperBob

"Saving the world is easy. Dating is a nightmare."

Robert Kenner (Brett Goldstein) is een eenzame man, die hunkert naar liefde. Vandaag slaagt hij er zowaar in zijn te baas te overtuigen om hem vrijaf te geven. Hij heeft namelijk voor het eerst in zes jaar een date. Hij is trouwens ook nog eens de enige superheld ter wereld.

imageimage

avatar van deRappe

deRappe

Ik vond het hélemaal niks.....

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Ik had hier veel meer van verwacht. SuperBob is niet grappig en niet actievol genoeg. Het acteerwerk is karig (Goldstein mist de uitstraling voor zo'n rol) en uiteindelijk was ik blij dat het er weer op zat. Jammer, heb me hier wel in vergist.