The Amy Fisher Story (1993)

Alternatieve titel: Beyond Control

geregisseerd door Andy Tennant
met Drew Barrymore, Anthony John Denison en Harley Jane Kozak

Het is 19 mei 1992. De 17-jarige scholiere Amy Fisher schokt heel Amerika door op die dag een kogel door het hoofd te jagen van Mary Jo Buttafuoco. Ze is de vrouw van een garagehouder met wie Amy Fisher een seksuele relatie heeft. De drie grootste televisiemaatschappijen duiken meteen in het verhaal en bouwen het grootste mediacircus uit de geschiedenis op rond de moord. De spanning stijgt ten top, als het gerucht de ronde doet dat Amy in opdracht van haar minnaar handelde.

saske
Hier zijn zeker meer dan 1 versie van, want ik herinner mij dat Alyssa Milano ook eens Amy Fisher gespeeld heeft.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)

avatar van xangadix
Deze viel me nog niet eens tegen. Normaal haak ik snel af bij WWFs (ware woensdagavond films).

Jeremy_Sisto
Niet echt een goeie film, wel aardig acteerwerk van Drew. 2*

Echte een super mooie film 5*

avatar van Arnie
Wat een bagger. 1*

veron35
Ik vond dit best een goede film. Niet echt bijzonder, maar wel leuk om een keer te zien. Zeker niet slecht en ook niet geweldig. Hij verdient 3,5*. Voornamelijk vanwegen het goede acteerwerk van Drew.

Ik vond dit nog best een aardige film.
Mary Jo Buttafuoco was een keer bij Oprah, dus ik wist het verhaal vaag.
Mooi acteerwerk van Drew Barrymore en erg interessant om te zien hoe van zoiets een heel mediacircus gemaakt word.

avatar van Carl
Een zwakke clichematige film. Het acteren van Drew Barrymore hield niet over, zeker in het begin kwam ze niet op gang, en leek het af en toe wel of ze haar tekst vóór las.
Jammer.
Er had veel meer in gezeten.

avatar van niethie
Destijds op RTL 4 iedere week een oversentimenteel filmpje op de woensdagavond, deze was nog prima te doen, heb hem volgens mij zelf twee keer gezien. Best een aardig filmpje met een redelijk sterk verhaaltje en een leuke rol van Barrymore.

2,5 sterren

avatar van matthijs_013
De andere filmversie was een stuk beter te pruimen.

MrsDoodekins
Van deze versie was ik aardig van onder de indruk.
Een geflipte tiener zet Barrymore goed neer.
In het echt heeft dit verhaal ook nog een staartje gehad.

De eerste en laatste woensdagavond film die ik gezien heb, en naar mijn mening een hele goeie

avatar van Boneka
Leuk tussendoortje. Niet meer niet minder.

TV film. Niet echt boeiend en heeft de tand des tijds niet overleefd.

Schitterend verhaal, schitterende film, schitterend acteer werk (Drew Barrymore). 5+