The Growing Pains Movie (2000)

Alternatieve titel: Growing Pains Movie - The Movie

Familie / Drama

geregisseerd door Alan Metter
met Alan Thicke, Joanna Kerns en Kirk Cameron

De familie Seaver woont in Washington waar vader Jason een praktijk heeft. De rust in de familie wordt echter ruw verstoord als Maggie, moeder van twee kinderen, wordt ontslagen door haar baas, een politieke leider. Maggie slaat terug en begint haar eigen politieke campagne, maar of ze op de steun van haar famillie kan rekenen?

avatar van rep_robert
De serie was inderdaad heel leuk.
Toen deze film op tv was verheugde ik me er zelfs op.
Had ik dat maar niet gedaan, wat een overdreven sentimenteel gedoe zeg.
Het acteerwerk is ook zwaar onder de maat, ze zijn het allemaal verleerd lijkt wel.
Jammer, het had beter kunnen zijn, of anders gezegd. Het had helemaal niets hoeven te zijn, ze hadden het bij de serie moeten houden.
Krijg je ook niet van dit soort rtl4 woensdagavond crap voorgeschoteld.