Trouble along the Way (1953)

Alternatieve titel: Alma Mater

Komedie / Drama

geregisseerd door Michael Curtiz
met John Wayne, Donna Reed en Charles Coburn

Met veel pijn en moeite houdt Steve Williams na een scheiding de voogdij over zijn dochter. Footballcoach Steve raakt verwikkeld in een nieuw schandaal bij een kleine katholieke school. Hij probeert het fatsoen terug te laten keren bij het football.

Atijd weer raar om de Duke in een komedie/drama te zien , persoonlijk zie ik hem liever in een western of oorlogsfilm. Verder aardig verhaal met goede cast.