A Diva's Christmas Carol (2000)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Richard Schenkman
met Vanessa Williams, Rozonda 'Chilli' Thomas en John Taylor

Voor superster Ebony Scrooge is Kerst net als elke andere dag van het jaar. Weer een dag om haar omgeving uit te buiten, haar familie te beledigen en te stelen van de minder goed bedeelden. Tot dat een noodlottige kerstavond haar voor altijd zal veranderen.

avatar van Moviestar1979
Dit verhaal kent talloze verfilmingen, en men raakt nog steeds niet uitgekeken.

Deze keer is het een vrouwelijke Ebony Scrooge die alleen bezig is met haar carrière. Ze heeft een hekel aan Kerstmis, en laat dit duidelijk merken. Vanessa Williams doet het goed, maar ook John Taylor van Duran Duran kan er wat van! Minder dan alle andere verfilmingen, maar zeker niet slecht.

3,0 *