Serial Killing 4 Dummys (2004)

Alternatieve titels: Serial Killer | Serial Killing 101

Horror / Komedie

geregisseerd door Trace Slobotkin
met Justin Urich, Lisa Loeb en Corey Feldman

Casey Noland is een jongen van de middelbare school. Hij weet niet wat te doen met zijn leven en besluit daarom seriemoordenaar te worden. Zijn klasgenote Sasha heeft een vreemde obsessie voor de dood, wat ertoe leidt dat zij samen gaan werken. Gedurende zijn onderzoek over moorden wordt Casey een echte expert op dit gebied. Het enige wat hij nu nog moet vinden is een proefpersoon.

MWX
eigenlijk was dit best wel vermakkelijk probeer van deze film nix voor te stellen dan valt ie best nog wel mee zoms ook best hilarisch hoogte punt is toch echt het killer pak wat casey aan heeft in deze film met bijltjes en cirkel zaggen eraan

op zich kun je van dit concept in deze film best een hele goede film maaken met betere acteurs goed script en regiseur want het verhaal opzich was niet super slecht

TVGids
Originele Horrorfilm alleen het einde is weer zo voorspelbaar.
Acteerwerk is redelijk. 2,5 ster

avatar van titia
He, Lisa Loeb? Was dat geen zangeres (ooit, grijs verleden? )?

avatar van fritsy
MWX schreef:

B film met uit gerangeerde soap stars daar bedoel ik de cast mee boven de 20 jaar.

Verder sluit ik me helemaal aan bij MWX

avatar van matthijs_013
Had hem voor 1,99 gekocht. Best leuke film nog eigenlijk

avatar van 606
gaat wel soms grappig en soms spannend.
maar een heel gewoon einde.

3 sterren

2* voor het verhaal dat ik wel niet slecht vond dan is het ook al gezegd

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Best wel leuk filmpje voor tussendoor.!
Heb me geen moment verveeld zelfs de humor isop de juiste manier in de film geplaatst.
Helemaal niet slecht goed vermaak.!
3,5 sterren.
(2004 klopt niet op de dvd hoes staat 2002?.)

avatar van MariekeT
Een aantal jaar geleden gekocht en hij staat me nog steeds bij, omdat dit waarschijnlijk één van de slechtste films is die ik ooit heb gezien.
Verhaal sloeg nergens op, acteerprestaties zal ik niet eens over beginnen.

avatar van eavymetal
MariekeT schreef:
Verhaal sloeg nergens op, acteerprestaties zal ik niet eens over beginnen.

De film is gewoon bar slecht, maar daardoor is hij ook wel weer vermakelijk.

avatar van jordandejong
Heel erg geinig filmpje die hier op MM wel heel erg ondergewaardeerd is.

Horror kan je dit eigenlijk niet noemen. De film wordt nergens eng noch spannend.
Het zijn vooral de leuke characters die de film zo vermakelijk maken.
Justin Urich (wat is die gozer veranderd sinds ''Monster Man'') zet op een leuke manier zijn rol neer en ook de gym leraar speelt lekker over de top.
De humor is vaak erg leuk wat vaak tot meer dan een glimlach leide.

Kijk deze film niet als je goed wilt griezelen. Dan zit je hier toch echt helemaal verkeerd.
Dit is een erg leuke (horror)/komedie met geinige characters.

Zoals Mescaline trouwens ook zegt moet het jaartal volgensmij 2002 ipv 2004 zijn.
Je ziet duidelijk dat Urich hier jonger is dan in Monster Man.

avatar van Richard_Voorhees
Gisteren van iemand gekregen in een 5-movie pack en die avond gelijk maar eens opgezet.
Justin Urich speelt op een vermakelijke wijze een jongen die op een nogal klungelige manier probeert om zijn "carrière" als seriemoordenaar op te starten. Hierbij geholpen door zijn freaky vriendin Sasha (Lisa Loeb).
Verwacht hier vooral geen horror uit. De film kan eerder gezien worden als een komedie met wat horror elementen erin verwerkt door het seriemoordenaar thema.
Aan alles in deze film is het te zien dat dit een B-film is, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik dit nog een best vermakelijke vond. Van de humor moet je houden, maar voor mij was het hier en daar wel een aantal keren best grappig.
Verder speelt Thomas Hadden Church nog wel op een leuke wijze een overdreven Amerikaanse gym teacher. Met zijn bijna anderhalf uur aan speelduur duurt deze film ook lang genoeg om het vermakelijk te houden.
Geinig voor een keertje, maar geen topper.