Highball (1997)

Drama / Komedie

geregisseerd door Noah Baumbach
met Justine Bateman, Noah Baumbach en Peter Bogdanovich

Zijn vrouw wilde een leuk feestje, maar Travis zelf greep de kans om er de verjaardag van zijn beste vriend mee te vieren, een man waar zijn vrouw niet echt mee op kan schieten. De andere genodigden vormen ook een bont gezelschap. Zo is er een nonchalante jongeman, die komt opdagen met een beroemde actrice en een vriend, van wie nu het gerucht gaat dat hij homo is. Ook met kerst en nieuwjaar vieren deze vrienden samen feest.