• 8.348.336 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Jesse Vaughan

Met onder meer: Miguel A. Núñez, Jr., Vivica A. Fox en Kevin Pollak

Plot Juwanna Mann

Jamal Jeffries, de 'bad boy' van het basketbal, wordt door zijn ongedisciplineerde gedrag uit de competitie gezet. Hij raakt financiëel in de problemen, en aangezien hij in niets anders getraind is dan basketbal verzint hij een plan: hij verkleedt zich als vrouw en probeert de vrouwencompetitie in te komen. Tot zijn verrassing slaagt zijn plan. Het wordt echter ingewikkeld wanneer hij verliefd wordt op één van zijn teamgenoten.

image

Tina Parker

Andrew Stewart

avatar van soom

soom

Ik heb erg gelachen om deze film.

Soms echter wel wat flauw, maar over het algemeen is hij zeker genietbaar.

avatar van dinoman

dinoman

deze film is super grappig ik begrijp niet dat mensen zo lage cijfers geven ze zijn echt onprofessioneel ze moeten smaak zoeken het was zeker een goedde komedie minstens 3,5 of hoger

avatar van nightbreed

nightbreed

Niet de moeite waard tenzij je een puber bent die van flauwe films houdt met een goede boodschap.

Cijfer: 2

avatar van rocky freak

rocky freak

grappig en leuke film 3.5

avatar van Vullero

Vullero

You wanna man? Juwanna Mann!

Leuke film, met soms hele leuke grappen!

Miquel a Nunez komt nog redelijk geloofwaardig over als vrouw, weet niet of dat positief is maar goed =P

Ach ik vond het leuke avondvulling..

avatar van jstinissen

jstinissen

leuke film met leuke momenten heb een paar x echt gelachen en dat gebeurt niet vaak bij mij in films 3.0

avatar van G.1Rl

G.1Rl

Heb weinig films gezien die minder waren dan deze. Tsjongejonge wat een vreselijke film.

avatar van snake1689

snake1689

wahhaah super grappige film vooral met dat douch stukje:P

avatar van markq1

markq1

grappige film maar je moet hem niet vaker zien

avatar van The Last

The Last

Heb 'm al is eerder gezien een tijdje terug. Vandaag dus weer op tv.

Maar goed, 't is niet meer dan 'vermakelijk'.

avatar van Santucci

Santucci

Lekkere flauwe wegkijkfilm met een aantal originele grappen die mij zeker aan het lachen maakten. Verwacht vooral niet teveel van deze film als je 'm gaat kijken. Gewoon rustig achterover leunen en je laten bedelven onder de flauwe grappen.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2087 stemmen

Ik heb de Film al eens eerder gezien, Jammer dat ik er nog niet op had gestemd hij was in ieder geval naar mijn mening erg matig en dat komt door het nogal erg rare Verhaal en we hadden hem ook bijna afgezet maar we hebben hem afgekeken en over het algemeen viel het soms nog mee vond ik maar de acteerprestaties waren ook niet zo Geweldig dus ... absoluut geen Topper helaas .

avatar van kArIzMa_Movie

kArIzMa_Movie

Een vrij leuke komedie.

Hoe Puff Smokey Smoke, Juwanna Man wilde versieren:

''You are one tall glass of water and I'm thirsty."

Of de ''Can I get a hallelujah?'' scene. Haha!

Wat ik mooi aan de film vond was de speech van Jamal Jeffries op 't eind. Een speech dat alles weer recht zette. Een mooie speech! Goed gedaan. 2,5*

avatar van Pepski

Pepski

Met Steven Segal films meegerekend, blijft dit voor mij de meest ellendige film die ik ooit heb gezien. Snachts gekeken met 2 vrienden en we waren alle 3 te gaar om op te staan en m uit te zetten, hoe kut we m ook vonden. Maar... dus wel helemaal afgekeken en daarom ook met recht 0,5* (0,0* gaat helaas niet).

Ik denk dat t ellendigste van alles wel weer t standaard amerikaanse humorfilm-plot is. Man doet iets, maar moet het op een andere manier doen, moet daarom liegen tegen de vrouw die hij leuk vindt, man scoort in wat ie moet doen, vrouw komt achter de leugen, drama al om, man maakt t goed (met n hele zeikerige speech in deze film) en wint de vrouw terug en ze leefden nog lang en gelukkig.

Mijn nummer 1 in mn flop top 100.

avatar van El  Loco

El Loco

Als fervent basketballiefhebber kon ik Juwanna Mann niet links laten liggen. Al verwachtte ik geen topper zoals ‘Coach carter’, het verhaal leek me interessant genoeg om hem eens te proberen.

Spijtig genoeg moet ik Juwanna Mann toevoegen aan het rijtje van matige basketbalfilms. Verder dan een paar leuke momentjes komt de film echter niet. Enkel de eerste 10 minuten, waarbij Jamal zijn kleren uittrekt tijdens een match is echt grappig. Daarna wordt het allemaal voorspelbaar en erg flauw, waardoor die 90 minuten plots een lange zit wordt. Miguel A. Núñez vond ik nog vrij behoorlijk en geloofwaardig als vrouw.

Goed voor 1 keer, maar daarna nooit meer.

avatar van pieterTk

pieterTk

Grappige film, maar wat een ongelofelijk slecht verhaal...