• 8.607.857 stemmen

Oorspronkelijke taal: Deens

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Zappa

Kopenhagen, jaren 50. Steen (Peter Reichhardt), Bjørn (Adam Tonsberg) en Mulle (Morten Hoff) vormen een clubje en één van hen heeft invloed over de ander en veroorzaakt een grote daad van geweld. Ze moeten er samen uitkomen, of ze willen of niet, en ze leren dat zulke daden grote gevolgen kunnen hebben.

image

avatar van Wouter

Wouter

Veel over gehoord, helaas niet (ondertiteld) op dvd.

avatar van xangadix

xangadix

Het is lang geleden dat ik deze film gezien heb. Zappa was de piranha van een van de hoofdrollen, kan ik me nog herinneren. Ik vond het destijds, ik zal een een jaar of 13 zijn geweest, een goede film.

In Amerika kan je hem in het Engels ondertiteld krijgen, samen met Tro, håb & Kærlighed op 1 dvd.

avatar van Wouter

Wouter

Thanks. Zeker verkeerd gekeken of net uit.

avatar van FisherKing

FisherKing

Release date 27-April 2004.

avatar van FisherKing

FisherKing

xangadix schreef:

Is inderdaad het vervolg op deze film.

avatar van Phantasm

Phantasm

Leuke jeugdfilm om een keer gezien te hebben.