Ringmaster (1998)

geregisseerd door Neil Abramson
met Jerry Springer, Jaime Pressly en William McNamara

Connie Zorzak is uit op wraak. Terwijl zij overdag keihard werkt, ligt haar tweede echtgenoot in bed te rollebollen met haar bloedeigen dochter. Vastberaden botviert ze haar sexuele frustraties op de sullige vriend van haar 'engeltje'. Starletta heeft een zelfde soort probleem. Haar vriend en haar beste vriendin plegen schaamteloos overspel. Zij is erop gebrand hen beiden zwaar te vernederen. Slachtoffers worden meegesleurd naar de talkshow, maar dan breekt al voor de uitzending de hel los en is het de vraag of Jerry ooit nog aan zijn beroemde 'Final Thoughts' zal toekomen.

kappeuter (moderator)
Bedroevend slecht.

avatar van Goodfella
idd

kappeuter (moderator)
Elke willekeurige aflevering van Jerry Springer is beter dan deze film..

avatar van Goodfella
Mwa... 'even slecht' is misschien een betere benaming...

vic
de film neemt zich nog minder serieus dan de springer afleveringen dus daarom vond ik hem wel grappig

Beetje overdreven allemaal, dat Jerry Springer fenomeen, daarom vind ik de film ook nogal overdreven..
Maar goed, wat maakt het uit, wel leuk om je avond mee te vullen, fijn andermans onzin bekijken..
1,5 ster omdat ik het wel grappig vind om ernaar te kijken.

avatar van Sparkle
Pure onzin natuurlijk - maar verveeld heb ik me niet tijdens het kijken ervan. Slikken zonder kauwen.

Deze film was nou echt zonde van mijn tijd...

avatar van Yekezzez
Oef, wat een slechte film. Als er geen stemtabellen bestonden, was ik misschien wel nooit aan mijn derde halve ster gekomen.

fantastische film. geen geintje.

Vond de film ook wel grappig

avatar van Rocco1984
Aangezien deze film op ned 3 wordt uitgezonden is hij dan toch een beetje ok?

avatar van Shinobi
Op zich wel een aardig filmpje om tussendoor te kijken, maar om dit nu boeiend te noemen? Het is gewoon de Jerry Springer show alleen dan met een verhaal sausje erop van wat mensen en hun problemen die naar die show van Springer toeleiden en deze film had eigenlijk net zo goed The Jerry Springer Movie of iets dergelijks kunnen heten.

Ik geef 'm 1, 5 sterren.

avatar van otherfool
Als trouw kijker van de show vond ik deze film wel geinig eigenlijk... Jaime Pressly is natuurlijk ideaal als white trash en Springer zelf is een fenomeen. Hilarisch in haar slechtheid.

2,5*.

Ik moet zeggen dat ik er regelmatig om heb moeten lachen. Het verhaal was best leuk en er wordt best leuk in gespeeld, m.u.v. Jerry Springer die ook niet eens grappig was. Vooral Molly Hagan, Jaime Pressly (die er ook nog eens heerlijk uitzag) en William McNamara waren best leuk. Om de laatste 3 draaide ook hoofdzakelijk deze film.