Alienator (1990)

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Fred Olen Ray
met Jan-Michael Vincent, John Phillip Law en Ross Hagen

Kol is een slechte jongen die moet worden geëxecuteerd op een ver ruimteschip. Hij speelt het klaar om te ontsnappen met een shuttle en hij verdwijnt richting een bos in Amerika...

avatar van Corcicus
Wat is dit voor sh*t?!

avatar van zombie
Dit lijkt me toch wel de moeite waard: trailer

avatar van jeroentjuhhhhh
Typisch Fred Olen Ray. Súper cheesy sci-fi met goedkope, geknutselde sets / props en lasergevechten waar zelfs Don Dohler op neer zou kijken. Waanzinnig fout en met een continue dom kijkende Jan-Michael Vincent. Fred neemt zichzelf nergens te serieus en haalt vooral veel voordeel uit de budgetaire beperkingen. Van de über slechte outfit van de android (met een nogal mannelijke kaaklijn) tot de kartonnen sets aan boord van het ruimteschip / space prison; dit is genieten voor de liefhebbers.