Special Forces (2003)

Actie / Oorlog

geregisseerd door Isaac Florentine
met Marshall R. Teague, Tim Abell en Eli Danker

Een Amerikaanse fotografe ontdekt in Moldavië een aantal oorlogsmisdaden, gepleegd door een speciale eenheid met aan het hoofd een voormalig Bosnische veteraan. Die gijzelt de fotografe uit schrik, maar krijgt de speciale eenheid van kolonel Harding op zijn dak. En dat is geen lachertje!

avatar van Mug
Mug
Ach, een film uit de American Heroes reeks, daar had ik 'goede' herinneringen aan...

Rotzooi van de bovenste plank, vol fout nationalistisch gepredik en ophemeling van het Amerikaanse defensie-systeem. Opmerkelijk dat een Brit, Scott Adkins, de film komt redden met behoorlijk snel vlieg-, klap-, stoot-, zweef- en vuurwerk. Hier zag ik de ironie wel van in.

avatar van drgonzo
leuke film

avatar van Timecop
Erg overdreven c-actie filmpje. Wel grappig als je van veel schieten en vechten houdt met een vleugje A-team. Kan er echter niet meer voor geven als een 2.0.

avatar van DiDa
Saai, saai en nog eens saai. Scott Adkins redt de boel nog een klein beetje met zijn martial arts moves, maar dan houdt het op. 1ster

avatar van Phantasm
Zo saai was deze nog niet, heb wel slechtere films gezien, genoeg aktie, heb me er wel mee vermaakt.

avatar van 606
Lomp verhaal met dingen die niet kunnen.
Verder actie was er genoeg en dat haalde bij mij wat punten.
Acteerwerk was ook niet heel slecht.

2,5 ster

avatar van Decec
Ik vond een goede actie/thriller film...
Maar niet zo beste film...
Prima verhaal...
Goede actie/vecht scene film...
Ook een prima acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit film (SBS 6)...
Perfect achtergrond muziek (Dolby)...