Topper Takes a Trip (1938)

Fantasy / Mystery

geregisseerd door Norman Z. McLeod
met Constance Bennett, Roland Young en Billie Burke

De overleden Marion Kerby (Constance Bennett) is een vrolijke geest die bij wijze van goede daad het huwelijksleven van bankdirecteur Cosmo Topper (Roland Young) op orde brengt.

avatar van Kuck-x
Deze film gaat gewoon verder waar het eerste deel van de Toppertrilogie ophoudt. Dat is een beetje gezocht, omdat 'Topper' een afgerond geheel was. Ik had dan ook voornamelijk het gevoel dat er iemand ontbrak, inderdaad: Cary Grant. Alle trucages worden vanwege het vermoedelijke succes simpel herhaald en het verhaal stelt weinig voor. Haalt het op geen stukken na bij de eerste film.