You Wish! (2003)

Komedie / Familie

geregisseerd door Paul Hoen
met A.J. Trauth, Spencer Breslin en Lalaine

Alex heeft een broertje Stevie van 10 jaar, dat hem al tien jaar lang in de problemen brengt, zijn succes in de weg staat en er steeds mee lijkt weg te komen. Als hij naar het winkelcentrum gaat om oude munten te bekijken, zet hij zijn broertje op een bankje met een voorraad Franse frietjes. De muntenhandelaar geeft Stevie een oude munt die goed zou zijn voor één wens, maar zodra de frietjes op zijn gaat Stevie op zwerftocht door het winkelcentrum. Thuisgekomen krijgt Alex weer alle schuld en Stevie probeert het goed te maken door hem de munt te geven. Alex wenst dat hij nooit een broertje had gehad, en als hij wakker wordt merkt hij dat zijn leven dan stukken mooier zou zijn, want de wens is uitgekomen.

avatar van jesse_boeruh
Net gekeken op jetix
simpele amerikaanse film, aardig voor op de zondag ochtend.

Jammer dat natuurlijk de gesynchroniseerde versie van de film werd uitgezonden, verder is dit wil een leuke familiefilm voor op de zondagochtend.

Ik geef hem 3 sterren.

avatar van jester
De boodschap lag er wel érg dik bovenop, en de matige nasynchronisatie maakte het er niet beter op.

avatar van moviechick-99
leuke lazy sunday film.en inderdaad heb de film zondag ochtend vandaag dus gezien.