Miracle in Lane 2 (2000)

Komedie / Drama

geregisseerd door Greg Beeman
met Frankie Muniz, Rick Rossovich en Molly Hagan

De twaalfjarige Justin (Frankie Muniz) wil net zo vlot zijn als zijn atletische broer. Justin zit echter in een rolstoel. De lokale zeepkistenrace biedt uitkomst.

avatar van Purmerend
Leuk filmpje, en als ik me niet vergis is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Met als tastbaar bewijs de Justin Rem (handrem) voor gehandicapten. 2,5*

Een mooie scene was de golfballenscene: dan laten ze een stuk of 20 golfballen van de racebaan afrollen om te kijken waar de gaten en hobbels in de baan zitten.

lowhusky
misschien leuk voor kids maar zeepkisten zijn niet echt interessant ook al rijden gehandicapten er in