Gordy (1995)

Drama / Familie

geregisseerd door Mark Lewis
met Hamilton Camp, Doug Stone en Kristy Young

Gordy's familie wordt naar het noorden gebracht, waar geen enkel varken van is teruggekomen. Gordy gaat naar hen op zoek. Onderweg redt hij een jongetje en wordt een nationale held. Dat brengt hem weer een stap dichterbij om zijn familie te vinden. Zij familie en vrienden zijn erg belangrijk voor hem.

kappeuter (moderator)
Ik zou toch zweren dat deze er al op stond.

Dat was Babe

avatar van DaveV
Die varkens lijken allemaal op elkaar!

kappeuter (moderator)
Nee, het was Babe niet. Ik weet nog dat ik een flauw grapje maakte over Jordy.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Hoe durf je!! moet ik 'm weer verwijderen?

Wil je geen mascotte?

avatar van Niqk
babe... gordy.. what's the difference...

lijkt babe ook op jordy??

avatar van HarmJanStegenga
Niet te geloven...! Lijkt Gordy op Jordy...? Ik snap het niet? Alleen de namen lijken veel op elkaar.....Maare....voor de rest vind ik dit maar een matig filmpje, niet zo goed als Babe!