The Sister-in-Law (1995)

Drama / Thriller

geregisseerd door Noel Nosseck
met Kate Vernon, Shanna Reed en Craig Wasson

De oude, rijke George Richards wil de vrouw van zijn overleden zoon opsporen om hun ruzie bij te kunnen leggen. Wanneer hij Kelly heeft gevonden, blijkt ze een lieve jonge vrouw te zijn. Wat George, zijn dochter Madeleine en zijn familie niet weten, is dat deze vrouw niet de echte Kelly is. De moordenares van Kelly, Rea Phillips, doet zich namelijk voor als Kelly en probeert samen met de man van Madeleine het vermogen van de familie Richards te bemachtigen.

Zeer goede en spannende film, de moeite van het kijken waardig. Kate Vernon laat maar weer eens zien een actrice van topformaat te zijn. Vijf sterren, want beter kan niet.