All about the Benjamins (2002)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Kevin Bray
met Ice Cube, Mike Epps en Eva Mendes

De achtervolging van een ontsnapte gevangene leidt de premiejager Bucum naar een verlaten opslagplaats. Wat beiden echter niet weten is dat dit de aflever-locatie is van een grote diamantroof. De twee besluiten samen te gaan werken om de dieven te slim af te zijn, en hierbij de wederzijdse problemen die ze met elkaar hebben te proberen te overkomen.

mmmm ja!

weet iemand iets van de film? leuk of nie?

Wat een saaie film!

Meer heb ik er niet over te zeggen.

ThaNick
Ice Cube speelt een stoere bounty-hunter, die Reggie Wright (Mike Epps) moet inleveren..
Het probleem is alleen dat hij te goed met Ice Cube op kan schieten ik vond het een hele leuke film, met eva mendes
Veel actie ..

ikke moeet eerlijk zeggen dat ik wel heb kunnen lachen om deze film

Dat dit een grote hit was in de VS is me een raadsel. Totaal niet grappig. Totaal niet spannend.

je moet je wel een beetje inleven in het soort film wat je gaat kijken, als ik je at een beetje doet dan kom je vanzelf toch echt wel aan het lachen, of het met aan mij liggen maar ik ben iemand die gewoon rustig een blow samen met een vriend rook en drna gezellig die film gaat kijken

avatar van feanaro surion
2high4words schreef:

ik denk dat het met aan jou ligt:p

Ik vond het wel een ok film, af en toe wel eens goed kunnen lachen en er zat ook wat actie in. Van mij krijgt hij een 4

Spider schreef:

Ik begrijp het wel, echt een top film zwaar goed geacteerd en mike epps is zo fokking lache

avatar van Phil Leotardo
Leuke doorsnee popcorfilm. Niks meer en niks minder. Mike Epps blijf ik een grappige gast vinden en Eva Mendes kan ook nooit kwaad in een film

Ik vind deze film wel lache Mike Epps maakt deze film compleet kwa humor. Ice Cube heeft weer een rol die bij em past. Niet echt een topper maar leuk om 1 keer te zien.....

avatar van krabat
2high4words schreef:

Je moet niet zo veel roken als je nog moet typen, ik snap niets van je zinsopbouw....

Maar ja, je naam zegt al genoeg. Ik heb trouwens hetzelfde probleem als ik gerookt heb.

Leuke scenes met Mike Mepps.

avatar van Steejfun
leuke film voor de jongeren
volwassenen zullen der niet veel lol aan hebben
maar het is wel een leuke film alsje je verveelt

avatar van SSeagal
De scenes met Mike Epps zijn wel erg grappig, maar de film heeft net te weinig actie en net te weinig humor om nog eens te bekijken. Wel leuk voor een keertje kijken. "It's Seven Fifty, not Seffe Fiffy", hahahaha! **1/2

rens_1993
was een leuke film, met leuke aktie en flitsende beelden.

avatar van Filminspecteur
Goede film

avatar van glimmerman2000
Ben aan nu aan t kijken.Er is nu ff reclame, maar vind het zeker wel een leuke film.Goede actie, en leuk acteer werk.Wel wat overdreven allemaal, maar dat mag de pret niet drukken.

Geef hem een 3.5

avatar van HarmJanStegenga
Mwah, redelijke film voor een keer. De acteurs zijn niet in staat om een goede dialoog te leveren, maar een paar hilarische momenten maken dat dan weer een beetje goed. Belabberd acteerwerk en een simpel flutverhaaltje, maar ik heb me niet verveeld.

gewoon een hele leuk film om naar te kijken

weet iemand of er ook een soundtrack is uitgebracht van deze film?

avatar van HarmJanStegenga
dondiego schreef:
weet iemand of er ook een soundtrack is uitgebracht van deze film?

Dat weet ik wel ja. Klik ...

avatar van Purmerend
Die twee ouwe vrouwtjes waren wel grappig.

avatar van rensiemetal
Zitten een paar leuke scènes in, maar uiteindelijk maar een matige film.

avatar van the new guy
Best wel leuk allemaal, zeker niet goed. Leuke grappen, slecht acteerwerk.

"That's like asking me to stick ma tongue in Oprah's ass"

Goede film met grappige grappen.

sjano1244
zeker een goeie film scenes dat je moet lachen en het is totaal niet saai

heerlijk filmpje, eva mendes is zooooo knap en ikkrijg steeds het Bad Boys gevoel bij deze film!!!

avatar van Gang_Star
Inmiddels voor de 3e keer volgens mij gekeken, en moet zeggen nog steeds leuk. Actie en humor zijn voldoende en Ice Cube en Mike Epps spelen een leuk duo.

avatar van Phantasm
Leuk om een keer gezien te hebben.