Latin Lover (2015)

Italië
Komedie / Drama

geregisseerd door Cristina Comencini
met Marisa Paredes, Valeria Bruni Tedeschi en Virna Lisi

De bijeenkomst van de familie en vrienden van een gevierd beroemd Italiaans acteur, Severio Crispo, ter nagedachtenis van zijn tiende sterfdag. Onder de aanwezigen bevinden zich onder meer de vrouwen bij wie hij stuk voor stuk een kind heeft verwekt. Dit leidt tot een hoop ruzies, jaloezieën en donkere geheimen die bovenkomen, met bovendien de komst van Severio's beste vriend en dubbelganger op het scherm.