Oddball (2015)

Australië
Familie / Avontuur

geregisseerd door Stuart McDonald
met Alan Tudyk, Sarah Snook en Deborah Mailman

Swampy Marsh is een excentrieke Australische kippenboer. Om de baan van zijn dochter te redden en ervoor te zorgen dat ze niet verhuist, werkt hij samen met zijn kleindochter om een controversieel idee te implementeren. Hij plaatst zijn vriendelijke maar onhandige herdershond op een eiland om een pinguïnkolonie - die bedreigd wordt door vossen - te beschermen.

avatar van Berthil
Afgezet, had over het hoofd gezien dat het een familiefilm was. Disney-achtig (zeker de muziek) met slap-stick situaties. Zeker kijken als je dit leuk vindt.

avatar van baspls
Berthil schreef:

Je doet alsof 'Disney-achtig' iets slechts is... Wat had het anders kunnen zijn als een familiefilm?