Black Day Blue Night (1995)

Avontuur / Romantiek

geregisseerd door J.S. Cardone
met Gil Bellows, Michelle Forbes en Mia Sara

Rinda is een knappe serveerster die in een groezelig motel in Hanksville, Arizona een nummertje maakt met de plaatselijke cowboy Bo. In het heetst van de strijd komt Bo's gewapende echtgenote Hallie binnengestormd. Als ze ontdekt dat Bo getrouwd is, keert ook Rinda zich tegen hem. De twee vrouwen krijgen een ongewone band en rijden samen naar Phoenix. Onderweg pikken ze de mysterieuze lifter Dogde op. Er ontstaat een sensuele band tussen het drietal. In Hanksville zoekt politieluitenant Quinn intussen naar de dader van een moorddadige overval en zijn spoor leidt naar Dodge.

avatar van funnyhow
Best wel te genieten deze neo-noir ... Verhaal stelt niet bijster veel voor,maar het sfeertje sprak me wel aan. J.t Walsh heeft hier rolletje in..was genoeg om me te overtuigen deze film te zien,en geen spijt van had .