ad

Another Life (2001)

Misdaad | 103 minuten

Genre: Misdaad

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Philip Goodhew

Met onder meer: Natasha Little, Nick Moran en Ioan Gruffudd

IMDb beoordeling: 6,3 (541)

Releasedatum: 15 juni 2001

Over Another Life

"Love In Her Heart, Murder On Her Mind"

Edie is een impulsieve vrouw die droomt van een relatie vol romantiek. Helaas heeft ze het met haar man Percy niet getroffen. Hij baalt van haar extravagante gedoe en zelfs haar vurige passie voor seks ergert hem mateloos. Edie begint een relatie met de jonge Freddy, maar deze raakt al snel geobsedeerd door haar. Hij is zichzelf niet meer en wil Edie helemaal opeisen.

imageimageimageimage

Mr. Carlton

William Graydon

avatar van Arnie

Arnie

Wel een aardige en soms zelfs grappige film, naar het einde toe werd het wel iets minder. En ik begin me ook een beetje te ergeren aan die aftiteling met een hoog op-waarheid-gebaseerd-moralistisch gehalte. Heeft zoiets ook een naam?

avatar van Gerrie18

Gerrie18

Ik houd van deze film op een 1 of andere manier, de film raakt mij. Maar ik kan hem nergens krijgen? Weet iemand dat?

Downloadbericht verwijderd.

gauke

Gerrie18 schreef:

Ik zag dat de film onder meer bij Amazon verkrijgbaar is (regiocode 1).

gauke

Een intrigerende maar te onevenwichtige film die gebaseerd was op ware gebeurtenissen. Ondanks de onheilspellende ondertoon, miste ik vooral de grauwheid, de duisternis en de emotie van het gebeuren. Wel werden de situaties en de periode waarin het verhaal zich afspeelde visueel sterk weergegeven. Vooral Ioan Gruffudd vond ik glansrijk en gepassioneerd spelen. Daarentegen vond ik zowel Natasha Little als Nick Moran te licht voor hun rollen.

avatar van 93.9

93.9

Aardige film. Beetje TV film achtig..