Good Guys Wear Black (1978)

Thriller / Actie

geregisseerd door Ted Post
met Chuck Norris, Anne Archer en James Franciscus

Vietnam-veteraan John T. Booker probeert een mysterie te ontrafelen in samenhang met zijn laatste missie in Vietnam. Hij komt tot de ontdekking dat hij en zijn maten destijds zijn verraden door een corrupte politicus.

jonaske12baby
saaie film,dat zijn we gewoon van NORRIS

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Wederom een actie-flick met Norris waarbij het verhaal erg mager is en de acteerprestaties matig. Edoch, de film is onderhoudend en er zitten een paar prima actie-scenes in. Gemiddeld.

avatar van niethie
Wat Zinema zegt... Nogal standaard en routinematig dus!

2 sterren

avatar van Lexcoaster
Meer een thriller dan een actiefilm. Zowel de acteerprestaties als het verhaal zijn erg mager, en de actiescènes zijn vrij spaarzaam. Ook is Chuck Norris nou niet bepaald een rasacteur helaas. Het plot is, hoewel dus vrij mager uitgewerkt, op zich nog wel interressant, de vechtscènes zijn oké en enkele dialogen zijn vrij scherp en leuk gevonden. Onderhoudend, maar zeker geen hoogvlieger. 2 Sterren.

avatar van Beertje45
herinner me enkel een traptechniek van Chuck die volgens mij nooit eerder werd uitgevoerd in een film. Scene met bad guy en auto. Geen spoilers

avatar van Phantasm
Film met een mager verhaal en er gebeurt ook ontzettend weinig in, over het geheel veel te saai en vervelend.

avatar van Movie Jim
Matige film inderdaad
de slechtste film van Norris!.
Er zitten wel een paar goeie
traptechnieken in
van Chuck Norris maar verder