La Chasse à l'Homme (1964)

Alternatieve titels: Caccia Al Maschio | The Gentle Art of Seduction | Male Hunt

Frankrijk / Italië

geregisseerd door Édouard Molinaro
met Jean-Claude Brialy, Françoise Dorléac en Catherine Deneuve

Fernand staat op het punt te trouwen. Twee van zijn vrienden vertellen hem over hun eigen mislukte getrouwde levens en weten hem van een huwelijk af te praten. Fernand dumpt zijn verloofde, geeft zijn tickets voor zijn huwelijkscruise aan zijn vriend Antoine en vertrekt zelf naar Griekenland. Aan boord van het cruiseschip verlaat Antoine zijn vrouw voor een ander en in Griekenland aangekomen valt Fernand als een blok voor een oplichtster en is vastbesloten met haar te trouwen.

avatar van brucecampbell
Is deze ergens verkrijgbaar?