Time of the Apes (1987)

Japan / Verenigde Staten
Sciencefiction

geregisseerd door Atsuo Okunaka en Kiyo Sumi Fukazawa
met Wataru Omae, Reiko Tokunaga en Kazue Takita

Catherine, Johnny en Caroline komen terecht op een planeet waar apen aan de macht zijn die over de mensen heersen. De apen zelf hebben ook een leider, een supercomputer genaamd UECOM, die door mensen is gecreeërd.

avatar van otherfool
Afgrijselijke planet of the apes achtige film met waanzinnige camerashots, letterlijk verknipte editing, totaal ongepaste muziek en amateuristisch acteerwerk. Over de suffe apenpakjes hoeven we het niet eens meer te hebben; deze film is voor een habbekrats gemaakt en ziet er werkelijk niet uit.

0,5*.

Lijkt me geweldig dit, heerlijk vermaak

avatar van otherfool
Valt tegen hoor, anderhalf uur kan heeeel erg lang zijn dan... maar met het MST3K commentaar is het nog wel te doen

avatar van Vinokourov
Het enige van deze film wat me is bijgebleven zijn de eerste vijf seconden van dit: http://nl.youtube.com/watch?v=atM9ZQK7OSo

"I don't care!"

Priceless