ad

Alternatieve titel: The Flesh

Oorsprong: Italië

Geregisseerd door: Marco Ferreri

Met onder meer: Sergio Castellitto, Francesca Dellera en Philippe Léotard

IMDb beoordeling: 5,6 (759)

Oorspronkelijke taal: Italiaans

Releasedatum: 19 juni 1992

Over La Carne

Paolo leeft gescheiden van zijn vrouw. In de nachtclub van een vriend ontmoet hij de vreemde, maar prachtige Francesca. Hij raakt helemaal bezeten van haar. Samen trekken ze zich terug in een huisje. Er zit maar één ding op om: "Haar volledig te bezitten".

imageimageimageimageimage

Verschijnt 3 maart op dvd (A-film).

avatar van corniche

corniche

Heel rare film, heel dramatisch, een beetje over the top zelfs, maar toch ook grappig. Het einde is onvoorstelbaar onvoorspelbaar. Hoe iemand zich totaal in iemand anders kan verliezen...

Redelijk veel naakt, u weze gewaarschuwd.

avatar van Purmerend

Purmerend

Je leven in een hondenhok met hondenbrokken als ontbijt, lunch en diner. Bah wat een hondenleven, je zou er bijna hondsdol van worden.

avatar van DwarreI

DwarreI

Er zijn twee goede redenen om deze film te gaan kijken: de borsten van Francesca Dellera

avatar van Marvinleeaday

Marvinleeaday

Merkwaardige film 1 ster voor het einde en een halve ster voor bovengenoemde redenen.(+ een half voor de moeite)

avatar van wibro

wibro

Marco Ferreri staat voor absurde cinema. Dat vind ik doorgaans niet erg maar dan moet het wel boeien en niet zo slaapverwekkend zijn zoals wat je hier te zien kreeg. En wat die borsten van Francesca betreft; ik vond er niks moois aan en aan die Francesca zelf ook niet. Wat blijft er dan nog over; een vreselijk irritant personage zoals Paolo die je het liefst in dat hondenhok zou laten creperen. Alleen die ooievaars konden mij bekoren. Voor de rest maar gauw vergeten dit misbaksel.